Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorVaněček Petr, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorGraubner, Martin
dc.contributor.refereeVáša Libor, Doc. Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2017-8-29
dc.date.accessioned2018-01-15T15:04:42Z-
dc.date.available2016-10-10
dc.date.available2018-01-15T15:04:42Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-6-29
dc.identifier72146
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/27716
dc.description.abstractTato práce se zabývá širokými možnostmi virtuální reality a vývojem aplikací pro ni. V rámci této práce byl proveden průzkum aktuálních zařízení a technologií pro virtuální realitu. Dále byly prozkoumány možnosti softwaru související s vývojem pro virtuální realitu. Ten zahrnuje herní enginy Unity 3D, Unreal Engine 4 a CryEngine. Poznatky jsou sepsány v teoretické části práce. Hlavní částí této bakalářské práce byl samotný vývoj frameworkové aplikace pro vytváření tutoriálnů v prostředí virtuální reality. Tato aplikace bude sloužit jako základ pro další vývoj, ale sama o sobě již poskytuje možnost denovat jednoduché tutoriály pro skládání netriviálních předmětů.cs
dc.format41 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=72146-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectvrcs
dc.subjectvirtuální realitacs
dc.subjectunity 3dcs
dc.subjectgame enginecs
dc.subjectunreal engine 4cs
dc.subjecthtc vivecs
dc.subjectoculus riftcs
dc.subjectcryenginecs
dc.subjectprototypovánícs
dc.titleFramework pro vytváření tutoriálů v prostředí virtuální realitycs
dc.title.alternativeFramework for creation of tutorials in virtual reality environmenten
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta aplikovaných vědcs
dc.thesis.degree-programInženýrská informatikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis is dealing with the topic of developing applications for virtual realityanditspossibilities. WithinthisworkIprovidedaresearchofcurrent options of technologies and devices used for virtual reality. Next there is a research of software usage options for VR development. The software consists of Unity 3D, Unreal Engine 4 and CryEngine game engines. All points are written up in the theoretical part of the document. The main part of the thesis is a framework application for developing tutorials for virtual reality itself. This app will be a base foundation for next planned development but it already gives an option for dening of tutorials for assembling of non-trivial objects.en
dc.subject.translatedvren
dc.subject.translatedvirtual realityen
dc.subject.translatedunity 3den
dc.subject.translatedgame engineen
dc.subject.translatedunreal engine 4en
dc.subject.translatedhtc viveen
dc.subject.translatedoculus riften
dc.subject.translatedcryengineen
dc.subject.translatedprototypingen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KIV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
MartinGraubnerBP.pdfPlný text práce783,05 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A13B0492P-posudek.pdfPosudek oponenta práce825,79 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A13B0492P-hodnoceni.pdfPosudek vedoucího práce414,04 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A13B0492P-obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce183,48 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/27716

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.