Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Vaněček Petr, Ing. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Graubner, Martin | |
dc.contributor.referee | Váša Libor, Doc. Ing. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2017-8-29 | |
dc.date.accessioned | 2018-01-15T15:04:42Z | - |
dc.date.available | 2016-10-10 | |
dc.date.available | 2018-01-15T15:04:42Z | - |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-6-29 | |
dc.identifier | 72146 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/27716 | |
dc.description.abstract | Tato práce se zabývá širokými možnostmi virtuální reality a vývojem aplikací pro ni. V rámci této práce byl proveden průzkum aktuálních zařízení a technologií pro virtuální realitu. Dále byly prozkoumány možnosti softwaru související s vývojem pro virtuální realitu. Ten zahrnuje herní enginy Unity 3D, Unreal Engine 4 a CryEngine. Poznatky jsou sepsány v teoretické části práce. Hlavní částí této bakalářské práce byl samotný vývoj frameworkové aplikace pro vytváření tutoriálnů v prostředí virtuální reality. Tato aplikace bude sloužit jako základ pro další vývoj, ale sama o sobě již poskytuje možnost denovat jednoduché tutoriály pro skládání netriviálních předmětů. | cs |
dc.format | 41 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=72146 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | vr | cs |
dc.subject | virtuální realita | cs |
dc.subject | unity 3d | cs |
dc.subject | game engine | cs |
dc.subject | unreal engine 4 | cs |
dc.subject | htc vive | cs |
dc.subject | oculus rift | cs |
dc.subject | cryengine | cs |
dc.subject | prototypování | cs |
dc.title | Framework pro vytváření tutoriálů v prostředí virtuální reality | cs |
dc.title.alternative | Framework for creation of tutorials in virtual reality environment | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta aplikovaných věd | cs |
dc.thesis.degree-program | Inženýrská informatika | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This thesis is dealing with the topic of developing applications for virtual realityanditspossibilities. WithinthisworkIprovidedaresearchofcurrent options of technologies and devices used for virtual reality. Next there is a research of software usage options for VR development. The software consists of Unity 3D, Unreal Engine 4 and CryEngine game engines. All points are written up in the theoretical part of the document. The main part of the thesis is a framework application for developing tutorials for virtual reality itself. This app will be a base foundation for next planned development but it already gives an option for dening of tutorials for assembling of non-trivial objects. | en |
dc.subject.translated | vr | en |
dc.subject.translated | virtual reality | en |
dc.subject.translated | unity 3d | en |
dc.subject.translated | game engine | en |
dc.subject.translated | unreal engine 4 | en |
dc.subject.translated | htc vive | en |
dc.subject.translated | oculus rift | en |
dc.subject.translated | cryengine | en |
dc.subject.translated | prototyping | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KIV) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
MartinGraubnerBP.pdf | Plný text práce | 783,05 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
A13B0492P-posudek.pdf | Posudek oponenta práce | 825,79 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
A13B0492P-hodnoceni.pdf | Posudek vedoucího práce | 414,04 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
A13B0492P-obhajoba.pdf | Průběh obhajoby práce | 183,48 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/27716
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.