Název: | Framework pro vytváření tutoriálů v prostředí virtuální reality |
Další názvy: | Framework for creation of tutorials in virtual reality environment |
Autoři: | Graubner, Martin |
Vedoucí práce/školitel: | Vaněček Petr, Ing. Ph.D. |
Oponent: | Váša Libor, Doc. Ing. Ph.D. |
Datum vydání: | 2017 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/27716 |
Klíčová slova: | vr;virtuální realita;unity 3d;game engine;unreal engine 4;htc vive;oculus rift;cryengine;prototypování |
Klíčová slova v dalším jazyce: | vr;virtual reality;unity 3d;game engine;unreal engine 4;htc vive;oculus rift;cryengine;prototyping |
Abstrakt: | Tato práce se zabývá širokými možnostmi virtuální reality a vývojem aplikací pro ni. V rámci této práce byl proveden průzkum aktuálních zařízení a technologií pro virtuální realitu. Dále byly prozkoumány možnosti softwaru související s vývojem pro virtuální realitu. Ten zahrnuje herní enginy Unity 3D, Unreal Engine 4 a CryEngine. Poznatky jsou sepsány v teoretické části práce. Hlavní částí této bakalářské práce byl samotný vývoj frameworkové aplikace pro vytváření tutoriálnů v prostředí virtuální reality. Tato aplikace bude sloužit jako základ pro další vývoj, ale sama o sobě již poskytuje možnost denovat jednoduché tutoriály pro skládání netriviálních předmětů. |
Abstrakt v dalším jazyce: | This thesis is dealing with the topic of developing applications for virtual realityanditspossibilities. WithinthisworkIprovidedaresearchofcurrent options of technologies and devices used for virtual reality. Next there is a research of software usage options for VR development. The software consists of Unity 3D, Unreal Engine 4 and CryEngine game engines. All points are written up in the theoretical part of the document. The main part of the thesis is a framework application for developing tutorials for virtual reality itself. This app will be a base foundation for next planned development but it already gives an option for dening of tutorials for assembling of non-trivial objects. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KIV) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
MartinGraubnerBP.pdf | Plný text práce | 783,05 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
A13B0492P-posudek.pdf | Posudek oponenta práce | 825,79 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
A13B0492P-hodnoceni.pdf | Posudek vedoucího práce | 414,04 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
A13B0492P-obhajoba.pdf | Průběh obhajoby práce | 183,48 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/27716
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.