Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorVejvodová Jana, PaedDr. CSc.
dc.contributor.authorNováková, Žaneta
dc.contributor.refereeSuda Zdeněk, PhDr. CSc.
dc.date.accepted2017-6-13
dc.date.accessioned2018-01-15T15:07:20Z-
dc.date.available2015-11-30
dc.date.available2018-01-15T15:07:20Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-3-28
dc.identifier69245
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/28259
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá týmovou spoluprací v hodinách českého jazyka na středních školách. Je rozdělena do tří částí. První část je věnována teorii o skupinové a kooperativní práci. Druhá část popisuje konkrétní tři odučené hodiny na příslušných středních školách v Rakovníku a v Rakovníku. Třetí část se zaobírá interpretaci výzkumu.cs
dc.format46 s. (79 826 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=69245-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectspoluprácecs
dc.subjectkooperacecs
dc.subjectskupinacs
dc.subjectorganizační formacs
dc.subjectvýukacs
dc.subjectmetodacs
dc.subjectkomunikacecs
dc.subjectvýzkumcs
dc.subjecthodnocenícs
dc.subjectvyučovací hodinacs
dc.titleTýmová spolupráce ve výuce českého jazyka na střední školecs
dc.title.alternativeTeam cooperation in educating czech language at high schoolen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis deals with the use of team cooperation in educating czech language at high school. This work is devided into three parts. The first part summarizes the theoretical basic features of this organizational form. The second part includes the concrete decription of three lessons at schools in Rakovník and Pilsen. The last part is devoted to the intepretation on the basis of guestionnaires.en
dc.subject.translatedcollaborationen
dc.subject.translatedcooperationen
dc.subject.translatedteamen
dc.subject.translatedorganization formen
dc.subject.translatededucationen
dc.subject.translatedmethoden
dc.subject.translatedcommunicationen
dc.subject.translatedresearchen
dc.subject.translatedevaluationen
dc.subject.translatedlessonen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KČJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP-Novakova-se-zadanim.pdfPlný text práce918,95 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
novakova_suda.pdfPosudek oponenta práce117,9 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
novakova_vejvodova.pdfPosudek vedoucího práce30,84 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
novakova_prubeh.pdfPrůběh obhajoby práce64,47 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/28259

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.