Název: | Týmová spolupráce ve výuce českého jazyka na střední škole |
Další názvy: | Team cooperation in educating czech language at high school |
Autoři: | Nováková, Žaneta |
Vedoucí práce/školitel: | Vejvodová Jana, PaedDr. CSc. |
Oponent: | Suda Zdeněk, PhDr. CSc. |
Datum vydání: | 2017 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/28259 |
Klíčová slova: | spolupráce;kooperace;skupina;organizační forma;výuka;metoda;komunikace;výzkum;hodnocení;vyučovací hodina |
Klíčová slova v dalším jazyce: | collaboration;cooperation;team;organization form;education;method;communication;research;evaluation;lesson |
Abstrakt: | Diplomová práce se zabývá týmovou spoluprací v hodinách českého jazyka na středních školách. Je rozdělena do tří částí. První část je věnována teorii o skupinové a kooperativní práci. Druhá část popisuje konkrétní tři odučené hodiny na příslušných středních školách v Rakovníku a v Rakovníku. Třetí část se zaobírá interpretaci výzkumu. |
Abstrakt v dalším jazyce: | This diploma thesis deals with the use of team cooperation in educating czech language at high school. This work is devided into three parts. The first part summarizes the theoretical basic features of this organizational form. The second part includes the concrete decription of three lessons at schools in Rakovník and Pilsen. The last part is devoted to the intepretation on the basis of guestionnaires. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KČJ) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP-Novakova-se-zadanim.pdf | Plný text práce | 918,95 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
novakova_suda.pdf | Posudek oponenta práce | 117,9 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
novakova_vejvodova.pdf | Posudek vedoucího práce | 30,84 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
novakova_prubeh.pdf | Průběh obhajoby práce | 64,47 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/28259
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.