Title: | Týmová spolupráce ve výuce českého jazyka na střední škole |
Other Titles: | Team cooperation in educating czech language at high school |
Authors: | Nováková, Žaneta |
Advisor: | Vejvodová Jana, PaedDr. CSc. |
Referee: | Suda Zdeněk, PhDr. CSc. |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/28259 |
Keywords: | spolupráce;kooperace;skupina;organizační forma;výuka;metoda;komunikace;výzkum;hodnocení;vyučovací hodina |
Keywords in different language: | collaboration;cooperation;team;organization form;education;method;communication;research;evaluation;lesson |
Abstract: | Diplomová práce se zabývá týmovou spoluprací v hodinách českého jazyka na středních školách. Je rozdělena do tří částí. První část je věnována teorii o skupinové a kooperativní práci. Druhá část popisuje konkrétní tři odučené hodiny na příslušných středních školách v Rakovníku a v Rakovníku. Třetí část se zaobírá interpretaci výzkumu. |
Abstract in different language: | This diploma thesis deals with the use of team cooperation in educating czech language at high school. This work is devided into three parts. The first part summarizes the theoretical basic features of this organizational form. The second part includes the concrete decription of three lessons at schools in Rakovník and Pilsen. The last part is devoted to the intepretation on the basis of guestionnaires. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Appears in Collections: | Diplomové práce / Theses (KČJ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
DP-Novakova-se-zadanim.pdf | Plný text práce | 918,95 kB | Adobe PDF | View/Open |
novakova_suda.pdf | Posudek oponenta práce | 117,9 kB | Adobe PDF | View/Open |
novakova_vejvodova.pdf | Posudek vedoucího práce | 30,84 kB | Adobe PDF | View/Open |
novakova_prubeh.pdf | Průběh obhajoby práce | 64,47 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/28259
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.