Název: Hromadná doprava a dostupnost turistických atraktivit ve vybraném regionu
Další názvy: Public transport and accessibility of tourism attractions in a selected region
Autoři: Sandnerová, Blanka
Vedoucí práce/školitel: Tlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
Oponent: Janeček Petr, Ing. Ph.D.
Datum vydání: 2017
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/28931
Klíčová slova: cílený marketing;dopravní dostupnost;euregio egrensis;turistické atraktivity;veřejná doprava
Klíčová slova v dalším jazyce: targeted marketing;transportation availability;euregio egrensis;tourist attractions;public transport
Abstrakt: Předložená diplomová práce je zaměřena na zhodnocení dostupnosti turistických atraktivit veřejnou dopravou v Euregiu Egrensis. Cílem práce je analyzovat vztah dopravní dostupnosti turistických atraktivit a marketingu v daném regionu a na základě zjištěných údajů vypracovat návrhy na zlepšení využívání veřejné dopravy při návštěvě turistických zajímavostí v Euregiu Egrensis. Samotnou práci tvoří tři hlavní části. První část je zaměřena na shrnutí teoretických poznatků z oblasti dopravních služeb a marketingu v cestovním ruchu a dopravě. Po teoretickém vstupu následuje praktická část práce zaměřená na zpracování informací týkajících se charakteristiky zvoleného regionu v kontextu tématu práce. Tato kapitola je základem pro analýzu vypracovanou v závěrečné části, v níž je zhodnocen marketing a dopravní dostupnost vybraných turistických atraktivit veřejnou dopravou, jsou zde uvedeny základní principy realizovaného výzkumu a na závěr jsou zpracovány i konkrétní návrhy na zlepšení využívání veřejné dopravy, které vznikly na základě výsledků provedeného výzkumu. Návrhy mají za cíl zvýšit zisk příslušných podnikatelských subjektů, jako jsou dopravní firmy a provozovatelé atraktivit.
Abstrakt v dalším jazyce: This thesis is focused on the evaluation of the availability of tourist attractions by public transportation in the Euregio Egrensis. The aim is to analyze the relationship between transport accessibility of tourist attractions and marketing in the region and the findings are to draw up proposals to improve the use of public transport when visiting tourist attractions in the Euregio Egrensis. The work itself consists of three main parts. The first part is focused on the summary of theoretical knowledge in the field of transport services and marketing in tourism and transport. After a theoretical introduction followed by a practical part of the work which is focused on the processing of information related to both the characteristics of the selected region in the context of the theme of work. This chapter is the basis for the analysis conducted in the final part in which marketing and transport accessibility of selected tourist attractions and public transportation is evaluated, as well as it set out the basic principles of the research. Finally specific proposals to improve the use of public transport are processed, which arose from the results of the research. The proposals aim to increase the competitiveness of the respective business entities such as transport companies and attractions operators.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Sandnerova.pdfPlný text práce3,34 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sandnerova_o.pdfPosudek oponenta práce767,93 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sandnerova_v.pdfPosudek vedoucího práce924,69 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sandnerova_p.pdfPrůběh obhajoby práce191,08 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/28931

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.