Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorEger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
dc.contributor.authorKrb, Jiří
dc.contributor.refereeMičík Michal, Ing.
dc.date.accepted2017-6-1
dc.date.accessioned2018-01-15T15:11:38Z
dc.date.available2016-10-21
dc.date.available2018-01-15T15:11:38Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-4-24
dc.identifier71913
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/28957
dc.description.abstractPředložená diplomová práce se zabývá návrhem a realizací PPC kampaní pro e-shop Houdek.cz. V práci jsou nejprve popsány jednotlivé nástroje internetového marketingu, které jsou spjaty s PPC systémy. Poté jsou představeny dva přední PPC systémy v České republice, Google AdWords a Sklik. Je popsána jejich struktura, nastavení a princip fungování. Dále jsou představeny typy PPC kampaní a formáty PPC inzerátů. Ty jsou podrobně popsány pro vyhledávací i obsahovou síť. Empirická část práce se zabývá realizaci PPC kampaní pro e-shop houdek.cz. Dále je představen samotný e-shop a jsou stručně uvedeny jeho marketingové aktivity na internetu. Poté je popsán postup provedení vstupní analýzy, analýzy klíčových slov a analýzy konkurence, na jejichž základě jsou navrhnuty vhodné PPC kampaně pro e-shop houdek.cz. Následně je představena realizace jednotlivých PPC kampaní. V předposlední kapitole jsou rozepsány kroky optimalizace PPC kampaní. Tato kapitola je doplněna o grafické znázornění průběhu PPC kampaní v Google AdWords a Skliku za sledované období. V závěru práce jsou podrobně vyhodnoceny výsledky obou PPC systémů. Ty jsou následně porovnány se stejným obdobím roku 2015 a doplněny o vyhodnocení asistovaných konverzí. Hlavní přínos diplomové práce spočívá v tom, že autor na zvoleném reálném příkladě z hospodářské praxe prokázal, že lze dosáhnout významného zvýšení tržeb prostřednictvím marketingové kampaně s využitím PPC systémů.cs
dc.format147 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectinternetový marketingcs
dc.subjectppccs
dc.subjectsklikcs
dc.subjectgoogle adwordscs
dc.titlePay Per Click reklama a její efektivnost v prostředí českých organizacícs
dc.title.alternativePay per click advert and its effectivity in Czech organizationsen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedPresented dissertation is dealing with proposal and realization PPC campaign for e-shop houdek.cz In dissertation are described at first individual tools of internet's marketing which are connected to PPC systems. Then there are introduced two leading PPC systems in the Czech Republic: Google AdWords and Sklik. It is described their structure, settings and principle of operation. There are also introduced types of PPC campaigns and formats of PPC adverts. These are described in detail for search and content network. Empirical part of dissertation is dealing with realization of PPC campaigns for e-shop houdek.cz. There is also introduced the e-shop itself and there are stated its marketing activity on the Internet. After that, there is described process of execution of input analysis, analysis of key words and analysis of competition, and on that basis are proposed suitable PPC campaigns for e-shop houdek.cz. Subsequently, there is introduced realization of individual PPC campaigns. In the next-to-last chapter are laid out steps for optimization of PPC campaigns. This chapter is complemented with graphic representation of progress of PPC campaigns in Google AdWords and Sklik in observed period. At the end of the dissertation, are in detail evaluated results of both PPC systems. The results are compared afterwards with the same period in 2015 and completed with evaluation of assisted conversions. The main contribution of dissertation consist of proving by author, that in selected real example from economic practice is possible to achieve significant increase in sales through marketing campaign with the use of PPC systems.en
dc.subject.translatedinternet's marketingen
dc.subject.translatedppcen
dc.subject.translatedskliken
dc.subject.translatedgoogle adwordsen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace.pdfPlný text práce5,94 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Krb_v.pdfPosudek vedoucího práce673,46 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Krb_o.pdfPosudek oponenta práce595,6 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Krb_p.pdfPrůběh obhajoby práce191,67 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/28957

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.