Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorEger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
dc.contributor.authorKabourková, Iveta
dc.contributor.refereeOvesleová Hana, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2018-6-1
dc.date.accessioned2019-03-15T10:27:36Z-
dc.date.available2017-10-23
dc.date.available2019-03-15T10:27:36Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-4-23
dc.identifier74587
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/33416
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá zhodnocením marketingové komunikace na internetu, konkrétně zhodnocením webových stránek společnosti DM drogerie. Teoretická část obsahuje základní pojmy z oblasti marketingu na internetu a marketingové komunikace na internetu. V empirické části je provedena heuristická analýza použitelnosti webových stránek společnosti a kvalitativní studie oční kamerou zakončená SUPR-Q dotazníkem. Výstupem empirické části práce je výzkumná zpráva shrnující všechny zjištěné poznatky včetně hodnot SUPR-Q skóre a Net Promoter Score a obsahující náměty pro další výzkum.cs
dc.format105 s. (151 891 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingová komunikace na internetucs
dc.subjectwebové stránkycs
dc.subjecteye trackingcs
dc.subjectheuristická analýza použitelnostics
dc.subjectsupr-q dotazníkcs
dc.titleZhodnocení marketingové komunikace na internetu pro zvolenou firmucs
dc.title.alternativeThe evaluation of marketing communication on the internet for the choosen companyen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe master thesis is focused on the evaluation of marketing communication on the internet, specifically the evaluation of webpage of DM. The theoretical part includes basic terms of online marketing and marketing communication on the internet. In the practical part is performed the heuristic evaluation and eye tracking study which is ended by SUPR-Q. Gained results are summarized in a research report which includes also SUPR-Q score, Net Promoter score and ideas for a future research.en
dc.subject.translatedmarketing communication on the interneten
dc.subject.translatedwebpagesen
dc.subject.translatedeye trackingen
dc.subject.translatedheuristic evaluationen
dc.subject.translatedsupr-qen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP KABOURKOVA IVETA.pdfPlný text práce3,42 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kabourkova_v.pdfPosudek vedoucího práce697,64 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kabourkova_o.pdfPosudek oponenta práce756,32 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kabourkova_p.pdfPrůběh obhajoby práce204,64 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/33416

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.