Title: Komunikační plán vybrané společnosti
Other Titles: Communication plan of chosen company
Authors: Šponerová, Barbora
Advisor: Hommerová Dita, Ing. Ph.D., MBA
Referee: Eger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
Issue Date: 2018
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/33440
Keywords: komunikační plán;služby;marketing;situační analýza;média
Keywords in different language: communication plan;services;marketing;situation analysis;media
Abstract: Předložená práce je zaměřena na tvorbu komunikačního plánu u vybrané společnosti, která se zabývá úklidovou činností. Proto jsou v první části práce uvedeny definice služeb, jejich klasifikace, hodnocení a kvalita, cenové strategie a vývoj služeb. Následně je uvedeno komunikační plánování, pod které spadá situační analýza, etapy komunikačního plánu a komunikační mix. Velká pozornost je věnována empirické části, která zahrnuje představení vybrané společnosti a hlavně tvorbu komunikačního plánu právě pro tuto společnost. Nejdříve byla provedena situační analýza, následně definovány cíle komunikačního plánu, harmonogram i rozpočet. Tato práce je plně využitelná v praxi pro danou společnost, která může tyto doporučení i návrhy aplikovat a zakomponovat do svých marketingových aktivit.
Abstract in different language: Submitted thesis is focused on creation of a communication plan of a chosen company,which is occupied with cleaning services. As first, there are defined services in general, then their classification, evaluation, quality, pricing strategy and evolution. Afterwards there is presented the communication plan which contains a site analysis, phases of the communication plan and communication mix. A significant attention is given to the empirical part which describes the chosen company and mainly the creation of the communication plan. In the very beginning, the site analysis was carried out and after that the goals, the schedule and the budget of the communication plan were set. This thesis can be fully put in place for the chosen company that can apply it to its marketing activities.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Diplomové práce / Theses (KMO)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DP_Sponerova.pdfPlný text práce1,96 MBAdobe PDFView/Open
Sponerova_v.pdfPosudek vedoucího práce612,34 kBAdobe PDFView/Open
Sponerova_o.pdfPosudek oponenta práce766,12 kBAdobe PDFView/Open
Sponerova_p.pdfPrůběh obhajoby práce167,11 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/33440

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.