Název: Uplatnění společenské odpovědnosti firem
Další názvy: Application of corporate social responsibility
Autoři: Císařová, Pavlína
Vedoucí práce/školitel: Petrtyl Jan, Ing. Ph.D.
Oponent: Mičík Michal, Ing. Ph.D.
Datum vydání: 2018
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/33445
Klíčová slova: společenská odpovědnost firem;csr;kvantitativní výzkum;dotazníkové šetření;daikin industries czech republic s.r.o.
Klíčová slova v dalším jazyce: corporate social responsibility;csr;quantitative research;questionnaire survey;daikin industries czech republic s.r.o.
Abstrakt: Uvedená diplomová práce zpracovává problematiku uplatnění společenské odpovědnosti firem. Práce je započata teoretickým vymezením dané oblasti, pojmů a principů. Pozornost je dále směrována k implementaci příslušného konceptu do firemní strategie, tvorbě reportu a shrnutí historie daného konceptu v ČR až po předpokládané trendy. Na teoretický základ navazuje praktická část práce. V této části je zpracováno stručné představení vybrané firmy, jakož i analýza jejích CSR aktivit. Nejdůležitějším přínosem práce je dílčí výzkum, který byl realizován v podobě dotazníkového šetření a je primárně zaměřen na postoje obecné populace jakožto spotřebitelů a zaměstnanců. Výstupy tohoto šetření jsou následně přeformulovány do tvrzení, která lze aplikovat na obecnou populace. Na základě informací získaných rešerší odborné literatury a adekvátních internetových portálů v kombinaci s uskutečněným dotazníkovým šetřením jsou v závěru práce nastíněna tři doporučení pro zvolenou firmu, kterými může firma do budoucna vylepšit nebo doplnit své stávající CSR aktivity a jejich prezentaci.
Abstrakt v dalším jazyce: The present diploma thesis deals with the issue of corporate social responsibility. The thesis is started with a theoretical definition of a given area, concepts and principles. Attention is also directed to the implementation of the relevant concept in a company strategy, the creation of a report and a summary of the history of the given concept in the Czech Republic up to the expected trends. The theoretical basis is followed up by the practical part of the thesis. In this part a brief introduction of selected company is processed, which is followed up by the analysis of its CSR activities. The most important contribution of this thesis is partial research, which was realized in the form of questionnaire survey and is primarily focused on attitudes of the general population as consumers and employees. The outcomes of this survey are then reworded into statements that can be applied to the general population. On the basis of the information obtained from literature researches and adequate internet portals in combination with the questionnaire survey, three recommendations for the chosen company are outlined at the end of the thesis, which the company can use to improve or complement its existing CSR activities and their presentation.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace - Pavlina Cisarova (K16N0044P).pdfPlný text práce2,4 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Cisarova_V.pdfPosudek vedoucího práce866,78 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Cisarova_o.pdfPosudek oponenta práce855,88 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Cisarova_p.pdfPrůběh obhajoby práce193,55 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/33445

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.