Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorČurlinová, Běla
dc.contributor.refereeVildová Eliška, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2018-6-7
dc.date.accessioned2019-03-15T10:28:00Z-
dc.date.available2016-10-21
dc.date.available2019-03-15T10:28:00Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-4-23
dc.identifier70695
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/33494
dc.description.abstractCílem této práce je analyzovat marketingové aktivity ve vybraném čtyřhvězdičkovém hotelu v Karlových Varech. Následně zhodnotit rozsah a kvalitu těchto aktivit a na základě výsledků navrhnout opatření vedoucí k jejich zlepšení. V teoretické části jsou charakterizována specifika služeb a cestovního ruchu, služby hotelu a jednotlivé základní prvky marketingového mixu rozšířené o prvky typické pro oblast služeb. V praktické části je charakterizován vybraný hotel a jeho marketingový mix. Následuje analýza jeho konkurence a zákazníků společně s analýzou jejich hodnocení poskytovaných služeb. Na základě těchto analýz jsou navržena opatření, která by mohla zefektivnit marketingové aktivity hotelu a tím navýšit jeho obsazenost.cs
dc.format80 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectcestovní ruchcs
dc.subjecthotelcs
dc.subjectsituační analýzacs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.titleAnalýza marketingových aktivit ve vybraném hotelucs
dc.title.alternativeAnalysis of marketing activities in selected hotelen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe aim of this thesis is to analyze the marketing activities in the selected four-star hotel in Karlovy Vary, then in the next step to evaluate the range and quality of these activities. The outcome based on these results will be used as suggestion of measures to improve the analyzed marketing activities. In the theoretical part I will describe the specifics of services and tourism, services of the hotel and the basic elements of marketing mix expanded with the elements typical for the service realm. In the practical part there will be the description and characterization of the selected hotel itself and its marketing mix followed by the analysis from the competitors and clients together with the analysis of their evaluation of provided services. The outcome based on these results will be used as suggestion of measures to improve the marketing activities of the hotel and to raise the occupancy of the hotel.en
dc.subject.translatedtourismen
dc.subject.translatedhotelen
dc.subject.translatedsituation analysisen
dc.subject.translatedmarketing mixen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP.pdfPlný text práce1,85 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Curlinova_VP.pdfPosudek vedoucího práce758,67 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Curlinova_OP.pdfPosudek oponenta práce505,81 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Curlinova_obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce241,55 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/33494

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.