Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorChlopčík Tomáš, Ing.
dc.contributor.authorAl hamesha, Sarah
dc.contributor.refereeEger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
dc.date.accepted2019-6-6
dc.date.accessioned2020-07-17T13:50:01Z-
dc.date.available2018-10-23
dc.date.available2020-07-17T13:50:01Z-
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-4-18
dc.identifier79291
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/38377
dc.description.abstractPředložená bakalářská práce se zaměřuje na marketingový výzkum, konkrétně metodu Mystery shopping. Tato metoda se používá pro hodnocení kvality poskytování služeb zákazníkům v mnoha odvětvích. Práce je rozdělena na dvě hlavní části. V teoretické části je popsána problematika týkající se marketingu, marketingového výzkumu a bankovnictví. Praktická část vychází z teoretického vymezení, obsahuje představení subjektů zkoumání a realizaci výzkumu ve čtyřech bankách. Následuje vyhodnocení, zdůraznění nedostatků a možné návrhy na zkvalitnění poskytování služeb.cs
dc.format61 s. (94 076 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectmystery shoppingcs
dc.subjectbankovnictvícs
dc.titleMarketingový výzkum v bankovnictví pomocí metody Mystery Shoppingcs
dc.title.alternativeMystery Shopping used for marketing research in bankingen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis focuses on marketing research, specifically on the method of Mystery shopping method. This method is used to evaluate the quality of services provided in various sectors and industries. The thesis is divided into two main parts. The theoretical part specifies the aspects related to marketing, marketing research, and banking. The practical part builds on the theoretical definitions and contains the introduction of the research entities and its realization in four selected banks. This section is followed by an assessment, a list of emphasised weaknesses and possible proposals for service quality improvements.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedmarketing researchen
dc.subject.translatedmystery shoppingen
dc.subject.translatedbankingen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP Sarah Al Hamesha.pdfPlný text práce1,13 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Al_Hamesha_Sarah_v.pdfPosudek vedoucího práce106,63 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Al Hamesha_Sarah_o.pdfPosudek oponenta práce224,79 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Al Hamesha_S_p.pdfPrůběh obhajoby práce93,79 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/38377

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.