Název: Marketingová komunikace vybraného podniku či instituce
Další názvy: Marketing communication of the selected enterprise or institution
Autoři: Fořtová, Tereza
Vedoucí práce/školitel: Hommerová Dita, Ing. Ph.D., MBA
Oponent: Janeček Petr, Ing. Ph.D.
Datum vydání: 2020
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/40100
Klíčová slova: marketing;marketingový mix;marketingová komunikace;komunikační mix;služba;klient
Klíčová slova v dalším jazyce: marketing;marketing mix;marketing communication;communication mix;servise;client
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací společností Bohemia Training Institute s.r.o. Hlavním cílem práce je analyzování současných marketingových aktivit v oblasti komunikace a navržení opatření vedoucí ke zlepšení marketingové komunikace ve společnosti. Teoretická část práce se věnuje vymezení marketingu a marketingového mixu. Následně jsou detailně představeny jednotlivé nástroje marketingové komunikace. Praktická část se zabývá komunikačními nástroji vybrané společnosti a marketingovým výzkumem. Na základě dotazníkového šetření jsou popsány výsledky výzkumu a vytvořeny návrhy, které mohou společnosti přispět ke zlepšení marketingové komunikace a služeb pro klienty společnosti.
Abstrakt v dalším jazyce: The bachelor thesis is focused on the analysis of marketing communication of the selected institution Bohemia Training Institute s.r.o. The aim of the thesis is to analyze current marketing activities in communication and suggest proposals for improvements of marketing communication in this institution. The theoretical part describes the definition of marketing and marketing mix. Afterwards particular tools of marketing communication are introduced in more specific detail. The content of a practical part is not only communication tools within the selected institution, but also marketing research. Using a questionnaire survey, the results of the research are described and suggestions that can help the company to improve marketing communication and services for the company's clients are made.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP - Fortova Tereza.pdfPlný text práce2,27 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Fortova_Tereza_v.pdfPosudek vedoucího práce225,91 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Fortova_Tereza_o.pdfPosudek oponenta práce227,17 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Fortova_p.pdfPrůběh obhajoby práce86,01 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/40100

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.