Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorZelenka Lenka, Ing.
dc.contributor.authorŽáková, Tereza
dc.contributor.refereeOvesleová Hana, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2020-6-25
dc.date.accessioned2020-11-10T00:29:16Z-
dc.date.available2018-10-23
dc.date.available2020-11-10T00:29:16Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-5-11
dc.identifier79354
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/40108
dc.description.abstractPředložená bakalářská práce se zabývá etikou a korektností dvou vybraných televizních reklam společnosti Hyundai. Etika a korektnost v reklamě jsou bezpochyby důležitým tématem a neetické prvky v reklamách automobilového výrobce Hyundai jsou dlouhodobým problémem, proto byly tyto reklamy vybrány. Cílem práce bylo zjistit a zhodnotit názory vybraného segmentu spotřebitelů na danou problematiku, čehož autorka dosáhla pomocí dotazníkového šetření. V první části práce autorka vymezila základní pojmy, jako jsou reklama, etika a legislativa, které reklama podléhá. Rozebrán je také etický kodex reklamy a jak s ním pracuje Rada pro reklamu. V poslední části práce je rozebráno dotazníkové šetření ze vzorku 124 respondentů a jsou určena doporučení a závěry.cs
dc.format55 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=79354-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectetikacs
dc.subjectkorektnostcs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectregulace reklamycs
dc.subjectautomobilový výrobcecs
dc.titleEtika a korektnost v reklaměcs
dc.title.alternativeEthics and correctness in advertisingen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe presented bachelor thesis is focused on ethics and correctness of two selected commercials of the car manufacturer Hyundai. Ethics and correctness in advertising are undoubtedly important topic. Commercials of car manufacturer Hyundai show unethical elements for a longer period of time, which is why these commercials were chosen. The aim of the thesis was to find out and evaluate opinions of a selected segment of consumers, which author achieved through an on-line survey. In the first part of the bachelor thesis, the author defined advertising, ethics and advertising legislation. The ethical code of advertising and the Advertising Councils is also discussed. In the last part of the work, there is analyzed the survey and recommnendations and conclusions are determined.en
dc.subject.translatedethicsen
dc.subject.translatedcorrectnessen
dc.subject.translatedadvertisingen
dc.subject.translatedcar manufactureren
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP.Zakova.ok.pdfPlný text práce881,56 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Zakova_Tereza_o.pdfPosudek oponenta práce227,76 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Zakova_Tereza_v.pdfPosudek vedoucího práce227,33 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Zakova_Tereza_p.pdfPrůběh obhajoby práce107,96 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/40108

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.