Název: Marketingový plán vybrané firmy
Další názvy: Marketing plan of the company
Autoři: Ludvíková, Marie
Vedoucí práce/školitel: Hommerová Dita, Ing. Ph.D., MBA
Oponent: Vildová Eliška, Ing. Ph.D.
Datum vydání: 2020
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/40111
Klíčová slova: marketing;podnik;pest analýza;swot analýza;porterův model pěti sil;marketingový plán
Klíčová slova v dalším jazyce: marketing;pest analysis;swot analysis;porter's model of competitive forces;marketing plan
Abstrakt: V práci je zpracován marketingový plán firmy BRANDTL s. r. o. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se věnuje definici pojmů, které je třeba znát k pochopení dané problematiky. Předmětem praktické části je seznámení s daným podnikem, dále aplikování naučených poznatků do praxe analyzováním marketingových aktivit společnosti pomocí komunikačního mixu, PEST analýzy, SWOT analýzy, Porterova modelu pěti sil. Konec praktické části je věnován návrhu marketingového plánu na příští období, který by měl vést ke zlepšení postavení firmy na trhu a získání nových zákazníků.
Abstrakt v dalším jazyce: The bachelor thesis deals with the marketing plan of the company Brandtl s r. o. The thesis is divided into theoretical part and practical part. The theoretical part deals with the definition of terms that need to be known to understanding the issue of Marketing plan. The practical part is devoted to the description of the selected company, then application of the learned knowledge into practice to analysis of marketing activities. It deals with ommunications mix, SWOT analysis, PEST analysis and porter's analysis. The end of the practical part is devoted to the draft marketing plan for the next period, which should lead to improve a market position and get a new customers.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Marketingovy plan firmy BRANDTL s. r. o., Ludvikova Marie.pdfPlný text práce921,66 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Ludvikova_Marie_v.pdfPosudek vedoucího práce223,33 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Ludvikova_Marie_o.pdfPosudek oponenta práce225,2 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Ludvikova_p.pdfPrůběh obhajoby práce64,54 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/40111

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.