Název: Marketing ve vybraném podniku
Další názvy: Marketing of specific organization
Autoři: Pokorná, Dita
Vedoucí práce/školitel: Petrtyl Jan, Ing. Ph.D.
Oponent: Štumpf Petr, Ing. Ph.D.
Datum vydání: 2020
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/40149
Klíčová slova: marketing;malý podnik;marketingová komunikace;b2b trh
Klíčová slova v dalším jazyce: marketing;small company;marketing communication;b2b market
Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové situace ve vybrané společnosti Intersurgical s.r.o. Na základě analýzy budou navržena možná zlepšení v marketingu společnosti.
Abstrakt v dalším jazyce: The bachelor thesis is focused on the marketing situation in the selected company Intersurgical s.r.o. Based on the analysis, possible improvements in the company's marketing will be suggested.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP Pokorna.pdfPlný text práce3,6 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pokorna_Dita_V.pdfPosudek vedoucího práce222,19 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pokorna_Dita_o.pdfPosudek oponenta práce120,11 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pokorna_p.pdfPrůběh obhajoby práce52,73 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/40149

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.