Title: Marketing ve vybraném podniku
Other Titles: Marketing of specific organization
Authors: Pokorná, Dita
Advisor: Petrtyl Jan, Ing. Ph.D.
Referee: Štumpf Petr, Ing. Ph.D.
Issue Date: 2020
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/40149
Keywords: marketing;malý podnik;marketingová komunikace;b2b trh
Keywords in different language: marketing;small company;marketing communication;b2b market
Abstract: Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové situace ve vybrané společnosti Intersurgical s.r.o. Na základě analýzy budou navržena možná zlepšení v marketingu společnosti.
Abstract in different language: The bachelor thesis is focused on the marketing situation in the selected company Intersurgical s.r.o. Based on the analysis, possible improvements in the company's marketing will be suggested.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BP Pokorna.pdfPlný text práce3,6 MBAdobe PDFView/Open
Pokorna_Dita_V.pdfPosudek vedoucího práce222,19 kBAdobe PDFView/Open
Pokorna_Dita_o.pdfPosudek oponenta práce120,11 kBAdobe PDFView/Open
Pokorna_p.pdfPrůběh obhajoby práce52,73 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/40149

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.