Název: Marketingová komunikace cestovních kanceláří v České republice
Další názvy: Marketing communication of travel agencies in the Czech Republic
Autoři: Hartmanová, Lucie
Vedoucí práce/školitel: Kunešová Hana, Ing. Ph.D.
Oponent: Janeček Petr, Ing. Ph.D.
Datum vydání: 2020
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/40233
Klíčová slova: cestovní ruch;cestovní kanceláře;webové stránky;seo;marketingová komunikace
Klíčová slova v dalším jazyce: tourism;travel agencies;websites;seo;marketing communication
Abstrakt: Cílem diplomové práce je zhodnotit obsah a funkčnost webových stránek všech cestovních kanceláří působících v České republice, a to z pohledu jejich využívání jako nástroje marketingové komunikace. Dílčím cílem je na základě zjištěných poznatků formulovat doporučení pro další praxi. Práci tvoří teoretická a empirická část. První dvě kapitoly jsou zaměřené na problematiku marketingové komunikace a hlavních trendů v online komunikaci cestovních kanceláří. Třetí kapitola seznamuje s metodikou zpracování empirického výzkumu a uvádí kritéria, která byla použita pro hodnocení webových stránek cestovních kanceláří. Těžištěm práce je kapitola 4, která obsahuje analýzu webových stránek cestovních kanceláří provedenou podle vybraných hodnotících kritérií. Poslední kapitola obsahuje závěrečné návrhy a doporučení s cílem pomoci cestovním kancelářím vylepšit jejich webové stránky a přispět tak k jejich vyšší konkurenceschopnosti. Z hodnocení webových stránek vyplývá, kterým nástrojům cestovní kanceláře nevěnují pozornost a na základě toho byla navržena doporučení. Dále je z hodnocení patrné, které cestovní kanceláře splňují (alespoň zčásti) hodnotící kritéria a které cestovní kanceláře tato kritéria nesplňují.
Abstrakt v dalším jazyce: The aim of the diploma thesis is to evaluate the content and functionality of the websites of all travel agencies operating in the Czech Republic, from the point of view of their use as a tool of marketing communication. The partial goal is to formulate recommendations for further practice based on the findings. The work consists of a theoretical and empirical part. The first two chapters are focused on the issue of marketing communication and the main trends in online communication of travel agencies. The third chapter introduces the methodology of empirical research and lists the criteria that were used to evaluate the websites of travel agencies. The focus of the diploma thesis is chapter 4, which contains an analysis of the websites of travel agencies performed according to selected evaluation criteria. The last chapter contains final proposals and recommendations to help travel agents improve their websites and make them more competitive. The evaluation of the websites shows which tools travel agencies do not pay attention to and based on these findings, recommendations have been made. Furthermore, the evaluation shows which travel agencies meet (at least in part) the evaluation criteria and which travel agencies do not meet these criteria.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP Hartmanova FINAL_0.pdfPlný text práce4,08 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hartmanova_Lucie_v.pdfPosudek vedoucího práce165,87 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hartmanova_Lucie_o.pdfPosudek oponenta práce226,86 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hartmanova_Lucie_p.pdfPrůběh obhajoby práce85,04 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/40233

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.