Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKosíková Věra, PhDr. et PaedDr. Ph.D.
dc.contributor.authorHolanová, Denisa
dc.contributor.refereeHoleček Václav, PhDr. Ph.D.
dc.date.accepted2021-9-3
dc.date.accessioned2021-09-06T22:15:27Z-
dc.date.available2020-12-7
dc.date.available2021-09-06T22:15:27Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-6-30
dc.identifier87828
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/45117
dc.description.abstractTeoretická část práce popisuje vývoj dítěte v předškolním věku. Vysvětluje digitální gramotnost a její možnosti rozvoje v mateřských školách. Praktická část popisuje vlastní výzkum. Výzkum sleduje posun ovladatelnosti tabletu dětmi, při jeho pravidelném zařazování do vzdělávacího procesu. Sestavuje metodiku práce s tabletem na základě evaluací nabízených činností.cs
dc.format36 s. (68 581), III s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectpředškolní vzdělávánícs
dc.subjectdigitální gramotnostcs
dc.subjectdigitální technologiecs
dc.subjectpředškolní věkcs
dc.subjectrvp pvcs
dc.subjectkomunikační a informační technologiecs
dc.subjectvývoj dítětecs
dc.subjecthracs
dc.subjectučenícs
dc.subjectmetodikacs
dc.titleVliv digitálních technologií na dítě předškolního věkucs
dc.title.alternativeThe influence of digital technologie on the preschoole age childen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe theoretical part describes the development of a child in preschool age. It explains digital literacy and its possibilities for development in kindergartens. The practical part describes the research. The research monitors the shift in tablet controllability by children, with its regular inclusion in the educational process. Compiles a methodology for working with a tablet based on evaluations of the activities offered.en
dc.subject.translatedpreschool educationen
dc.subject.translateddigital literacyen
dc.subject.translateddigital technologyen
dc.subject.translatedpreschool ageen
dc.subject.translatedrvp pven
dc.subject.translatedcommunication and information technologyen
dc.subject.translatedchild evolutionen
dc.subject.translatedplayen
dc.subject.translatedlearningen
dc.subject.translatedmethodologyen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
VSKP_Holanova.pdfPlný text práce725,19 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Holanova_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce708,26 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Holanova_oponent.pdfPosudek oponenta práce768,67 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Holanova_obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce232,58 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/45117

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.