Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Kosíková Věra, PhDr. et PaedDr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Holanová, Denisa | |
dc.contributor.referee | Holeček Václav, PhDr. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2021-9-3 | |
dc.date.accessioned | 2021-09-06T22:15:27Z | - |
dc.date.available | 2020-12-7 | |
dc.date.available | 2021-09-06T22:15:27Z | - |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-6-30 | |
dc.identifier | 87828 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/45117 | |
dc.description.abstract | Teoretická část práce popisuje vývoj dítěte v předškolním věku. Vysvětluje digitální gramotnost a její možnosti rozvoje v mateřských školách. Praktická část popisuje vlastní výzkum. Výzkum sleduje posun ovladatelnosti tabletu dětmi, při jeho pravidelném zařazování do vzdělávacího procesu. Sestavuje metodiku práce s tabletem na základě evaluací nabízených činností. | cs |
dc.format | 36 s. (68 581), III s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | předškolní vzdělávání | cs |
dc.subject | digitální gramotnost | cs |
dc.subject | digitální technologie | cs |
dc.subject | předškolní věk | cs |
dc.subject | rvp pv | cs |
dc.subject | komunikační a informační technologie | cs |
dc.subject | vývoj dítěte | cs |
dc.subject | hra | cs |
dc.subject | učení | cs |
dc.subject | metodika | cs |
dc.title | Vliv digitálních technologií na dítě předškolního věku | cs |
dc.title.alternative | The influence of digital technologie on the preschoole age child | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Předškolní a mimoškolní pedagogika | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The theoretical part describes the development of a child in preschool age. It explains digital literacy and its possibilities for development in kindergartens. The practical part describes the research. The research monitors the shift in tablet controllability by children, with its regular inclusion in the educational process. Compiles a methodology for working with a tablet based on evaluations of the activities offered. | en |
dc.subject.translated | preschool education | en |
dc.subject.translated | digital literacy | en |
dc.subject.translated | digital technology | en |
dc.subject.translated | preschool age | en |
dc.subject.translated | rvp pv | en |
dc.subject.translated | communication and information technology | en |
dc.subject.translated | child evolution | en |
dc.subject.translated | play | en |
dc.subject.translated | learning | en |
dc.subject.translated | methodology | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
VSKP_Holanova.pdf | Plný text práce | 725,19 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Holanova_vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 708,26 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Holanova_oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 768,67 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Holanova_obhajoba.pdf | Průběh obhajoby práce | 232,58 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/45117
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.