Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPetrtyl Jan, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorMalá, Veronika
dc.contributor.refereeKupec Michael, Ing. Bc.
dc.date.accepted2021-6-21
dc.date.accessioned2022-04-18T22:10:52Z-
dc.date.available2020-10-23
dc.date.available2022-04-18T22:10:52Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-5-10
dc.identifier86269
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/47465-
dc.description.abstractPředložená bakalářská práce se zabývá problematikou etiky v reklamě se zaměřením na automobilový průmysl. Nejdříve jsou představeny základní pojmy jako etika, morálka, marketing a reklama. Dále je přiblížena regulace reklamy z právního hlediska a její samoregulace, kterou má na starost instituce Rada pro reklamu. V praktické části jsou analyzovány dvě kontroverzní reklamy automobilové společnosti Hyundai a srovnávány celkové prodeje s konkurenční společností Škoda Auto. K dosažení lepších výsledků této práce je použito dotazníkové šetření, na jehož základě byly získány potřebné informace, které zobrazují postoj spotřebitelů k neetickým reklamám. Výsledkem empirického šetření je zhodnocení, zdali neetické chování a srovnávací reklamy napomohly společnosti Hyundai ke zvýšení svých prodejů a na závěr jsou navržena doporučení na zlepšení.cs
dc.format78 s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=86269-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectetikacs
dc.subjectmorálkacs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectregulacecs
dc.subjectautomobilový průmyslcs
dc.titleEtika a korektnost v reklaměcs
dc.title.alternativeEthics and correctness in advertisingen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe presented bachelor thesis deals with the issue of ethics in advertising with a focus on the automotive industry. First, basic concepts such as ethics, morality, marketing and advertising are introduced. Furthermore, there is presented the regulation of advertising from a legal perspective, and its self-regulation, which is in charge of the institution in the Czech Republic. In the practical part, two controversial advertisements of the car company Hyundai are analyzed and the total sales are compared with the competing company Škoda Auto. To achieve better results of this work, a questionnaire survey is used, on the basis of which the necessary information was obtained, which shows the attitude of consumers to unethical advertising. The result of empirical investigation is to evaluate whether unethical behaviour and comparative advertising helped Hyundai to increase its sales and finally, the proposed recommendations for improvement.en
dc.subject.translatedethicsen
dc.subject.translatedmoralsen
dc.subject.translatedadvertisementen
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedregulationen
dc.subject.translatedautomotive industryen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP Mala.pdfPlný text práce1,16 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
mala_veronika_v.pdfPosudek vedoucího práce131,01 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Mala_Veronika_o.pdfPosudek oponenta práce118,84 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Malaob.pdfPrůběh obhajoby práce43,31 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47465

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.