Název: Emoce v marketingu destinace cestovního ruchu
Další názvy: Emotions in destination marketing
Autoři: Hálek, Daniel
Vedoucí práce/školitel: Štumpf Petr, Ing. Ph.D.
Oponent: Janeček Petr, Ing. Ph.D.
Datum vydání: 2021
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/47520
Klíčová slova: marketing;destinace cestovního ruchu;destinační marketing;emoce;měření emocí;elektrodermální aktivita;eda;gsr;oční kamera;sledování pohybu očí;jižní čechy
Klíčová slova v dalším jazyce: destination;destination marketing;emotion;emotion measurement;electrodermal activity;eda;gsr;eyetracking;eye tracker;south bohemia
Abstrakt: Tato diplomová práce je vypracována na téma Emoce v marketingu destinace cestovního ruchu. Práce je rozdělena na teoretickou a empirickou část. Hlavním cílem teoretické části je vysvětlit pojmy destinace cestovního ruchu a destinační marketing a management. Dále se teoretická část zaměřuje na emoce, jejich klasifikaci a emoční inteligenci. Teoretická část se dále zabývá neuromarketingem, jeho významem a měřením emocí. Následně je popsána metodika výzkumu. Samotným výzkumem měření emocí se zabývá empirická část. Výzkum je prováděn pomocí zařízení určeného k měření elektrodermální aktivity a zároveň pomocí oční kamery. K měření emocí náleží také krátké dotazníkové šetření. Výsledky výzkumu jsou popsány a graficky vyjádřeny. Na základě výsledků výzkumu je vypracováno doporučení pro podniky cestovního ruchu.
Abstrakt v dalším jazyce: The topic of this master's thesis "Emotions in destination marketing". The thesis is divided into the theoretical and empirical part. The main purpose of the theoretical part is to clarify the terms destination, destination management and marketing, following the explanation of basics of emotions and emotional intelligence. The issue of neuromarketing, its purpose, possibilities and how to measure emotions is also described in this part. The methods of research are described as another part of the thesis. The empirical part deals with measurement of emotions itself. An electrodermal activity measuring device and eye tracker were used for the research at the same time and after measuring a short questionnaire was filled in by each respondent. The results are presented in graphs. The following recommendations for businesses in tourism are based on the results of the research.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Emoce_v_marketingu_destinace_cestovniho_ruchu.pdfPlný text práce4,75 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Halek_Daniel_v.pdfPosudek vedoucího práce122,26 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Halek_Daniel_o.pdfPosudek oponenta práce219,37 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
halekob.pdfPrůběh obhajoby práce40,04 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47520

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.