Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorEger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
dc.contributor.authorŠkorvánková, Michaela
dc.contributor.refereeMičík Michal, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2021-6-10
dc.date.accessioned2022-05-16T22:10:46Z-
dc.date.available2020-10-23
dc.date.available2022-05-16T22:10:46Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-5-9
dc.identifier85871
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/47527-
dc.description.abstractPředložená diplomová práce je zaměřená na aktuální využívání sociální sítě Instagram pro účely marketingové komunikace, respektive na její využití ve vztahu k brandingu. Autorka nejprve zpracovala teoretický úvod k probírané problematice a následně seznámila čtenáře s výsledky vlastního výzkumu, který byl uskutečněn na výzkumném vzorku v podobě 181 instagramových příspěvků publikovaných na profilu společnosti BUSHMAN. Prezentované výsledky vychází z provedené obsahové analýzy doplněné o kvalitativní část v podobě zhodnocení vybraných postů a statistického ověřování dat za účelem komplexního zodpovězení výzkumných otázek. Ze zjištěných poznatků byly vyvozeny závěry a stručná doporučení, která by společnosti BUSHMAN mohla pomoci zefektivnit dosavadní marketingovou komunikaci na Instagramu.cs
dc.format97 s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=85871-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectbrandingcs
dc.subjectsociální médiacs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectinstagramcs
dc.titleInstagram jako komunikační nástroj pro brandingcs
dc.title.alternativeInstagram as a communication tool for brandingen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe submitted Master's Thesis is focusing on the current usage of the Instagram social network for the purpose of marketing communication, more precisely on its usage in relation to branding. At first, the author is presenting a theoretical introduction to the discussed problematic and then she acquaints the reader with the results of her own research, which was implemented on research sample of 181 Instagram posts published on BUSHMAN Instagram profile. Presented results come out of the content analysis and further subsequent addition of qualitative part in the form of evaluating chosen posts and statistic data verification to answer all research questions comprehensively. Based on the founded outcomes, conclusions and further recommendations were made. The company BUSHMAN could use these suggestions to make the current marketing communication on the Instagram social network more effective.en
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatedbrandingen
dc.subject.translatedsocial mediaen
dc.subject.translatedsocial networksen
dc.subject.translatedinstagramen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Skorvankova.pdfPlný text práce2,94 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Skorvankova_Michaela_v.pdfPosudek vedoucího práce126,88 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Skorvankova_Michaela_o.pdfPosudek oponenta práce228,26 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
skorvankovaob.pdfPrůběh obhajoby práce50,66 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47527

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.