Název: Evaluace online a offline komunikace značky
Další názvy: Evaluation of online and offline brand communication
Autoři: Sládek, Rostislav
Vedoucí práce/školitel: Eger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
Oponent: Mičík Michal, Ing. Ph.D.
Datum vydání: 2021
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/47529
Klíčová slova: brand marketing;heuristická analýza;reklamní kampaň
Klíčová slova v dalším jazyce: brand marketing;heuristic analysis;advertising campaign
Abstrakt: Předkládaná diplomová práce popisuje na základě odborné literatury marketing z pohledů odpovídajících zaměření empirické části práce. Popsán je marketing v oblasti kultury, protože ekonomickým subjektem práce je Státní hrad a zámek Horšovský Týn. Nastíněn je i brand marketing, dále jsou shrnuty základní nástroje komunikačního mixu. Analyzováno je rovněž téma online marketingu, neboť v empirické části práce se nachází heuristická analýza webových stránek organizace a jí konkurenčních organizací. Zámek v Horšovském Týně je představen popisem svých prohlídkových okruhů i dalších možností pro návštěvníky objektu. V práci jsou popsány jeho současné aktivity v marketingové komunikaci a následně autor práce navrhuje další komunikační nástroje, které by zámek mohl využít, a to včetně jejich rozpočtu.
Abstrakt v dalším jazyce: The presented Master´s Thesis describes marketing on the basis of professional literature from the perspectives corresponding to the focus of the empirical part of the thesis. Marketing in the area of culture is described, because the economic subject of the thesis is The State Castle and Chateau Horšovský Týn. Brand marketing is also outlined and the basic tools of the communication mix are summarized. The topic of online marketing is also discussed, because there is a heuristic analysis of the websites of the organization and its competing organizations in the empirical part of the thesis. The castle in Horšovský Týn is described by its sightseeing tours and other possibilities for its visitors. The thesis describes its current activities in marketing communication and then the author proposes other communication tools that the castle could use, including their budget.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP Sladek.pdfPlný text práce2,14 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sladek_Rostislav_v.pdfPosudek vedoucího práce122,94 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sladek_Rostislav_o.pdfPosudek oponenta práce232 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
sladekob.pdfPrůběh obhajoby práce44,15 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47529

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.