Název: Marketingová komunikace firmy Coca Cola HBC
Další názvy: Marketing communication of Coca Cola HBC company
Autoři: Vítková, Marcela
Vedoucí práce/školitel: Kunešová Hana, Ing. Ph.D.
Oponent: Tlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
Datum vydání: 2022
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/47927
Klíčová slova: marketing;marketingová komunikace;marketingový mix;4p;4c;komunikační mix;coca-cola hbc;coca-cola company
Klíčová slova v dalším jazyce: marketing;marketing communication;marketing mix;4p;4c;communication mix;coca-cola hbc;the coca-cola company
Abstrakt: Cílem bakalářské práce je zhodnotit marketingovou komunikace společnosti Coca-Cola HBC, která působí jako přední distributor nealkoholických nápojů společnosti Coca-Cola, a na základě získaných poznatků navrhnout doporučení pro další praxi v oblasti marketingové komunikace. Teoretická východiska marketingové komunikace jsou uvedena v kapitolách 1 až 3. Výzkumnou část práce tvoří kapitoly 4 až 7. Kapitola 4 blíže představuje využité metody k dosažení cíle bakalářské práce, jimiž jsou pozorování, rozhovory s manažery společnosti Coca-Cola HBC a dotazníkové šetření. Kapitola 5 se věnuje zejména představení společnosti Coca-Cola Company a společnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, která operuje na územní České republiky. Představeny jsou také konkrétní produkty spadající do portfolia této společnosti. Kapitola 6 je zaměřena na marketingovou komunikaci společnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko a využívané nástroje marketingové komunikace. Získané poznatky a s nimi související doporučení jsou uvedené v závěrečné části práce.
Abstrakt v dalším jazyce: The bachelor thesis aims to evaluate the marketing communication of Coca-Cola HBC, as a leading distributor of Coca-Cola soft drinks, and to propose recommendations for further marketing communication. The theoretical background of marketing communication is given in Chapters 1 to 3. Chapters 4 to 7 form the research part of the work. Chapter 4 presents more closely the methods used to achieve the aim of the bachelor's thesis, which are observation, interviews with managers of Coca-Cola HBC and a questionnaire. Chapter 5 is devoted to the presentation of The Coca-Cola Company and Coca-Cola HBC Czech Republic and Slovakia, which operates on the territory of the Czech Republic. Specific products covered by this company's portfolio are also presented there. Chapter 6 is focused on marketing communication of Coca-Cola HBC Czech Republic and Slovakia. Recommendations are given in the final part of the bachelor's thesis.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Vi_tkova_.pdfPlný text práce2,22 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vitkova_Marcela_v.pdfPosudek vedoucího práce231,15 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vitkova-m-o.pdfPosudek oponenta práce119,53 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce31,65 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47927

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.