Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPetrtyl Jan, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorJicicovschi, Vlada
dc.contributor.refereeEger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
dc.date.accepted2022-6-13
dc.date.accessioned2022-06-20T10:18:35Z-
dc.date.available2021-10-25
dc.date.available2022-06-20T10:18:35Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-4-25
dc.identifier89312
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/47930-
dc.description.abstractPředložená práce je zaměřena na online marketingovou komunikace společnosti AHProfi s. r. o. Hlavním cílem bylo představit cíle rumunské verze e-shopu a následně navrhnout relevantní komunikační kampaně. Bakalářská práce je podložena teoretickými poznatky spojenými s oblastí online marketingu s důrazem na oblast e-commerce. Zaobírá se nejen identifikací individuálních marketingových nástrojů, ale také trendy v online marketingu. Dále jsou charakterizovaná specifika marketingové komunikace při pronikání na zahraniční trh. Ve stěžejní části práce jsou vypracovány návrhy marketingové komunikace jednotlivých komunikačních kanálu pro rumunskou mutaci českého e-shopu, formulované cíle, určen rozpočet a také možné měření efektivity.cs
dc.format59 s. 67 819 znaků
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=89312-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectonline marketingcs
dc.subjecte-commercecs
dc.subjecte-shopcs
dc.subjectkomunikační kampaňcs
dc.subjectrumunskocs
dc.titleNávrh komunikační kampaně pro vybraný e-shopcs
dc.title.alternativeCommunication campaign proposal for a selected e-shopen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe presented work is focused on the online marketing communication of AHProfi s. r. o. The main objective was to present the objectives of the Romanian version of the e-shop and then to propose relevant communication campaigns. The bachelor thesis is supported by the theoretical knowledge related to the field of online marketing with emphasis on e-commerce. It deals not only with the identification of individual marketing tools, but also with trends in online marketing. Furthermore, the specifics of marketing communication in foreign market penetration are characterized. In the main part of the thesis, the marketing communication proposals of each communication channel for the Romanian mutation of the Czech e-shop are developed, the objectives formulated, the budget determined and also the possible measurement of effectiveness.en
dc.subject.translatedonline marketingen
dc.subject.translatede-commerceen
dc.subject.translatede-shopen
dc.subject.translatedcommunication campaignen
dc.subject.translatedromaniaen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Jicicovschi.pdfPlný text práce1,34 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
jicicovschi_vlada_v.pdfPosudek vedoucího práce124,31 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Jicicovschi_Vlada_o.pdfPosudek oponenta práce126,16 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce31,74 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47930

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.