Title: Návrh komunikační kampaně pro vybraný e-shop
Other Titles: Communication campaign proposal for a selected e-shop
Authors: Jicicovschi, Vlada
Advisor: Petrtyl Jan, Ing. Ph.D.
Referee: Eger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
Issue Date: 2022
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/47930
Keywords: online marketing;e-commerce;e-shop;komunikační kampaň;rumunsko
Keywords in different language: online marketing;e-commerce;e-shop;communication campaign;romania
Abstract: Předložená práce je zaměřena na online marketingovou komunikace společnosti AHProfi s. r. o. Hlavním cílem bylo představit cíle rumunské verze e-shopu a následně navrhnout relevantní komunikační kampaně. Bakalářská práce je podložena teoretickými poznatky spojenými s oblastí online marketingu s důrazem na oblast e-commerce. Zaobírá se nejen identifikací individuálních marketingových nástrojů, ale také trendy v online marketingu. Dále jsou charakterizovaná specifika marketingové komunikace při pronikání na zahraniční trh. Ve stěžejní části práce jsou vypracovány návrhy marketingové komunikace jednotlivých komunikačních kanálu pro rumunskou mutaci českého e-shopu, formulované cíle, určen rozpočet a také možné měření efektivity.
Abstract in different language: The presented work is focused on the online marketing communication of AHProfi s. r. o. The main objective was to present the objectives of the Romanian version of the e-shop and then to propose relevant communication campaigns. The bachelor thesis is supported by the theoretical knowledge related to the field of online marketing with emphasis on e-commerce. It deals not only with the identification of individual marketing tools, but also with trends in online marketing. Furthermore, the specifics of marketing communication in foreign market penetration are characterized. In the main part of the thesis, the marketing communication proposals of each communication channel for the Romanian mutation of the Czech e-shop are developed, the objectives formulated, the budget determined and also the possible measurement of effectiveness.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BP_Jicicovschi.pdfPlný text práce1,34 MBAdobe PDFView/Open
jicicovschi_vlada_v.pdfPosudek vedoucího práce124,31 kBAdobe PDFView/Open
Jicicovschi_Vlada_o.pdfPosudek oponenta práce126,16 kBAdobe PDFView/Open
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce31,74 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/47930

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.