Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSadílek Tomáš, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorKassem, Ali
dc.contributor.refereeMičík Michal, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2022-6-14
dc.date.accessioned2022-06-20T10:18:38Z-
dc.date.available2021-10-25
dc.date.available2022-06-20T10:18:38Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-4-25
dc.identifier89432
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/47952-
dc.description.abstractTato vypracovaná bakalářská práce je zaměřena na hodnocení marketingové komunikace ve vybrané společnosti, se zaměřením na pánskou kosmetiku. Cílem práce je zhodnotit marketingové komunikace a na základě získaných poznatků z dotazníkové šetření navrhnout doporučení, která povedou ke zlepšení těchto marketingových komunikací. Tato bakalářská práce obsahuje dvě hlavní části, část teoretickou a část praktickou. Teoretická část se zabývá teorií spojenou s marketingem a marketingovou komunikací. Praktická část se zaměřuje na představení společnosti a představení jejího marketingového mixu. Poslední díl praktické části se věnuje analýze dat získané z dotazníkového šetření. Následuje kapitola navrhovaných doporučení, jak zlepšit marketingovou komunikaci.cs
dc.format71 s. (102 224 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=89432-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectmarketingové prostředícs
dc.subjectswot analýzacs
dc.titleHodnocení marketingové komunikace ve vybrané společnostics
dc.title.alternativeEvaluation of Marketing Communications in Selected Companyen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis presented thesis deals with the evaluation of marketing communications in selected company focusing mainly on men's cosmetics. The main aim of this work is to avaluate marketing communications and based on the knowledge gained from the questionnaire to propose recommendations that will lead to the improvement of these marketing communications. This thesis is divided into two main parts, theoretical part and practical part. The first one deals with theory associated with marketing and marketing communication. The second one, the practical part is focused on the introduction of the company and the introduction of its marketing mix. The last part of the practical part is devoted to the analysis of data obtained from the questionnaire. The following chapter suggests recommendations on how to improve marketing communication of the chosen company.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedsocial mediaen
dc.subject.translatedmarket environmenten
dc.subject.translatedswot analysisen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Hodnoceni marketingove kumunikace ve vybrane spolecnosti.pdfPlný text práce2,22 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kassem_Ali_v.pdfPosudek vedoucího práce222,85 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_Kassem_o.pdfPosudek oponenta práce131,22 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce31,31 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47952

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.