Title: Hodnocení marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Other Titles: Evaluation of Marketing Communications in Selected Company
Authors: Kassem, Ali
Advisor: Sadílek Tomáš, Ing. Ph.D.
Referee: Mičík Michal, Ing. Ph.D.
Issue Date: 2022
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/47952
Keywords: marketing;marketingová komunikace;marketingový mix;sociální sítě;marketingové prostředí;swot analýza
Keywords in different language: marketing;marketing communication;marketing mix;social media;market environment;swot analysis
Abstract: Tato vypracovaná bakalářská práce je zaměřena na hodnocení marketingové komunikace ve vybrané společnosti, se zaměřením na pánskou kosmetiku. Cílem práce je zhodnotit marketingové komunikace a na základě získaných poznatků z dotazníkové šetření navrhnout doporučení, která povedou ke zlepšení těchto marketingových komunikací. Tato bakalářská práce obsahuje dvě hlavní části, část teoretickou a část praktickou. Teoretická část se zabývá teorií spojenou s marketingem a marketingovou komunikací. Praktická část se zaměřuje na představení společnosti a představení jejího marketingového mixu. Poslední díl praktické části se věnuje analýze dat získané z dotazníkového šetření. Následuje kapitola navrhovaných doporučení, jak zlepšit marketingovou komunikaci.
Abstract in different language: This presented thesis deals with the evaluation of marketing communications in selected company focusing mainly on men's cosmetics. The main aim of this work is to avaluate marketing communications and based on the knowledge gained from the questionnaire to propose recommendations that will lead to the improvement of these marketing communications. This thesis is divided into two main parts, theoretical part and practical part. The first one deals with theory associated with marketing and marketing communication. The second one, the practical part is focused on the introduction of the company and the introduction of its marketing mix. The last part of the practical part is devoted to the analysis of data obtained from the questionnaire. The following chapter suggests recommendations on how to improve marketing communication of the chosen company.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hodnoceni marketingove kumunikace ve vybrane spolecnosti.pdfPlný text práce2,22 MBAdobe PDFView/Open
Kassem_Ali_v.pdfPosudek vedoucího práce222,85 kBAdobe PDFView/Open
BP_Kassem_o.pdfPosudek oponenta práce131,22 kBAdobe PDFView/Open
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce31,31 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/47952

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.