Název: Elektronické obchodování B2C v ČR
Další názvy: E-commerce B2C in the Czech Republic
Autoři: Hirschauová, Edita
Vedoucí práce/školitel: Kunešová Hana, Ing. Ph.D.
Oponent: Eger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
Datum vydání: 2022
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/48500
Klíčová slova: b2c;e-commerce;live commerce;online nakupování;trendy v e-commerce;virtual commerce;voice commerce
Klíčová slova v dalším jazyce: b2c;e-commerce;live commerce;online shopping;trends in e-commerce;virtual commerce;voice commerce
Abstrakt: Cílem této práce je identifikovat změny a nastupující trendy v oblasti B2C e-commerce v ČR a zjistit, jak tyto změny, resp. trendy vnímají spotřebitelé. V rámci tohoto cíle se práce zaměřuje na změny v elektronickém obchodování B2C v ČR v období 2015-2021, charakteristiku nastupujících trendů v elektronickém obchodování B2C v ČR (např. live commerce, virtual commerce, voice commerce a další) a postoje spotřebitelů v ČR k těmto trendům. Empirická část práce se zabývá postojem vybraného segmentu spotřebitelů k online nakupování včetně používání vybraných technologií a změnami spotřebitelského chování v důsledku pandemie nemoci COVID-19 a nastupujících trendů v oblasti B2C e-commerce. Primární data pro empirický výzkum byla získána dotazníkovým šetřením. Získané poznatky jsou shrnuty v závěrečné části práce.
Abstrakt v dalším jazyce: The aim of this thesis is to identify changes and upcoming trends in the field of B2C e-commerce in the Czech Republic and to find out how these changes or trends are perceived by consumers. Within this objective, the thesis focuses on the changes in B2C e-commerce in the Czech Republic between 2015 and 2021, the characteristics of upcoming trends in B2C e-commerce in the Czech Republic (e.g. live commerce, virtual commerce and voice commerce) and the reactions of Czech consumers to these trends. The empirical part of the thesis deals with the attitudes of a selected segment of consumers to online shopping, including the use of selected technologies and changes in consumer behaviour as a result of the COVID-19 pandemic and upcoming trends in B2C e-commerce. The primary data for the empirical research was obtained through a questionnaire survey. The findings are summarized in the final part of the thesis.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Edita_Hirschauova.pdfPlný text práce3,13 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hirschauova_Edita_v.pdfPosudek vedoucího práce131,07 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hirschauerova_Edita_o.pdfPosudek oponenta práce126,88 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce31,87 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/48500

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.