Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPlíhalová Monika, Mgr.
dc.contributor.authorPodroužková, Aneta
dc.contributor.refereeHavlíček Jakub, Mgr.
dc.date.accepted2022-6-17
dc.date.accessioned2022-06-20T10:24:46Z-
dc.date.available2021-6-11
dc.date.available2022-06-20T10:24:46Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-4-20
dc.identifier89402
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/48749-
dc.description.abstractVe své práci se zabývám komunikací předškolních dětí při výtvarných činnostech. V teoretické části popisuji komunikaci předškolních dětí. Dále popisuji vývoj a specifika dětského výtvarného projevu, zadávání výtvarných úkolů. Také se zabývám výtvarným projevem jako prostředkem samotné komunikace a závěrečnou reflexí díla. V praktické části popisuji provedený kvalitativní výzkum komunikace předškoláků v MŠ při výtvarných činnostech. Na základě výzkumné sondy pak navrhuji a realizuji aktivity zlepšující a posilující tuto komunikaci. V závěru hodnotím komunikaci po realizaci navržených aktivit. Cílem výzkumu bylo tedy zhodnotit a následně zlepšit nebo posílit komunikaci a vyjadřování při výtvarných činnostech a skrze výtvarnou tvorbu.cs
dc.format65 s., VI s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectpředškolní věkcs
dc.subjectvýtvarná výchova v mateřské školecs
dc.subjectdětský výtvarný projevcs
dc.subjectkomunikace předškolákůcs
dc.subjectkomunikace při výtvarných činnostechcs
dc.subjectinterpretace uměleckého dílacs
dc.titleKomunikace při výtvarných činnostech v mateřské školecs
dc.title.alternativeCommunicaton during art activities in kindergartenen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogika
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedIn my bachelor thesis, I deal with the communication of preschool children during art activities. In the theoretical part I describe the communication of preschool children. I also describe the development and specifics of children's artistic expression, assignment of artistic tasks. I also deal with artistic expression as a means of communication and with the final reflection of the art activity. In the practical part, I describe the qualitative research of the communication of preschool children in kindergarten during art activities. Based on the research probe, I design and implement activities that improve and strengthen this communication. In conclusion, I evaluate children communication after the implementation of the proposed activities. The aim of the research was to evaluate and subsequently improve or strengthen communication and expression during art activities and through artistic creation.en
dc.subject.translatedpreschool ageen
dc.subject.translatedart education in kindergartenen
dc.subject.translatedchildren's art expressionen
dc.subject.translatedpreschool children's communicationen
dc.subject.translatedcommunication during art activitiesen
dc.subject.translatedart work interpretationen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVK)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_KVK_Podrouzkova_final.pdfPlný text práce2,37 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PODROUZKOVA_posudek_vedouci_Plihalova.pdfPosudek vedoucího práce309,81 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PODROUZKOVA_posudek_oponent_Havlicek.pdfPosudek oponenta práce301,76 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Podrouzkova_prubeh obhajoby.pdfPrůběh obhajoby práce394,63 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/48749

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.