Název: Bedeutung der Firmenwebseiten, Online-Plattformen und digitalen Prospekte für die Wirtschaftskommunikation mit einem Deutsch sprechenden Klienten
Další názvy: The Importance of Corporate Websites, Online Platforms and Digital Brochures for Business Communication with German-speaking Client
Autoři: Mrázová, Michaela
Vedoucí práce/školitel: Vávra Zdeněk, Ing. Ph.D.
Oponent: Jeřábek Martin, PhDr. Dipl. - Pol. Ph.D.
Datum vydání: 2022
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/50171
Klíčová slova: marketing;online marketing;online platformy;webové stránky;média
Klíčová slova v dalším jazyce: marketing;online marketing;online platforms;websites;media
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá významem podnikových webových stránek, online platforem a digitálních prospektů pro hospodářskou komunikaci s německy mluvícím klientem. V úvodu autorka zmiňuje hlavní cíl této bakalářské práce, kterým je přiblížit čtenáři dané aspekty digitálních služeb a na základě dotazníkového šetření zjistit, jaký význam těmto digitálním službám klienti přikládají. V teoretické části jsou vysvětleny klíčové pojmy - online marketing, online platformy a média. Autorka věnuje pozornost především nástrojům online marketingu a konkrétním příkladům online platforem. V teoretické části také zmiňuje mediální manipulaci, které se v rámci digitalizace nelze vyhnout. V praktické části popisuje autorka sestavení dotazníku, jehož výsledky jsou následovně shrnuty a doplněny názornými grafy. Dotazník byl rozeslán jak německým, tak českým zákazníkům, a dohromady vyplněn 285 respondenty. Výzkum je doplněn o výběr dvou podniků, jejichž online služby jsou porovnány a okomentovány. Na závěr uvádí autorka nejdůležitější výsledky dotazníku, které potvrzují, anebo naopak vyvracejí význam zvolených digitálních služeb.
Abstrakt v dalším jazyce: This bachelor thesis examines the importance of corporate websites, online platforms and digital brochures for business communication with German-speaking client. In the introduction, the author mentions the main aim of the bachelor thesis, which is to introduce to the reader the given aspects of digital services and to find out, on the basis of a questionnaire survey, what importance clients give to these digital services. The theoretical part describes the key words - online marketing, online platforms and media. In particular, the author focuses on online marketing tools and specific examples of online platforms. The theoretical part also refers to media manipulation, which cannot be avoided in the context of digitalization. In the practical part, the author describes the compilation of the questionnaire, the results of which are summarized and complemented by illustrative graphs. The questionnaire was sent to both German and Czech clients and was filled by 285 respondents in total. The research is complemented by a selection of two entrepreneurs who are compared with one other and their online services are commented on by the author. In conclusion, the author presents the most important findings of the questionnaire, which either confirm or contradict the importance of the selected digital prospects.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KGS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_MRAZOVA_2022_PDF.pdfPlný text práce3,16 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_Mrazova Michaela_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce298,72 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent Bc prace M Mrazova srpen 2022.docxPosudek oponenta práce23,64 kBMicrosoft Word XMLZobrazit/otevřít
CCF_000383.pdfPrůběh obhajoby práce422,5 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/50171

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.