Název: Výzkum venkovní reklamy v centrální části města Plzeň
Další názvy: Outdoor Advertising Research in the center of Pilsen
Autoři: Proboštová, Adéla
Vedoucí práce/školitel: Eger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
Oponent: Hommerová Dita, Doc. Ing. Ph.D., MBA
Datum vydání: 2023
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/52328
Klíčová slova: venkovní reklama;out of home reklama;měření mobility;opportunity to contact;marketingový výzkum
Klíčová slova v dalším jazyce: outdoor advertising;out of home advertising;measuring population mobility;opportunity to contact;marketing research
Abstrakt: Předložená diplomová práce se zabývá výzkumem venkovní reklamy v Plzni. Teoretická část práce uvádí venkovní reklamu a její základní charakteristiky, zásady tvorby, výhody a nevýhody a nejnovější trendy v oblasti venkovní reklamy. Dále představuje proces marketingového výzkumu a nastiňuje postup měření venkovní reklamy, jehož základním pramenem je směrnice sestavená sdružením agentur ESOMAR. Empirická část práce předkládá výstupy získané realizací výzkumného šetření v oblasti křižovatky U Práce a na sadech Pětatřicátníků. Shrnuje data získaná z mapování reklamních nosičů a z měření mobility. Na jejich základě hodnotí efektivitu reklamních nosičů v obou oblastech. Výsledky následně porovnává s výzkumy probíhajícími ve stejných oblastech v letech 2015 a 2016. Na závěr navrhuje doporučení k umisťování reklamních ploch ve sledovaných oblastech.
Abstrakt v dalším jazyce: This thesis deals with the research of outdoor advertising in Pilsen. The theoretical part of the thesis introduces outdoor advertising and its basic characteristics, principles of creation, advantages and disadvantages and the latest trends in outdoor advertising. It also presents the process of marketing research and outlines the procedure of measuring outdoor advertising, the basic source of which is a guideline drawn up by the ESOMAR membership organisation. The empirical part of the thesis presents the results obtained by conducting a research survey in the area of U Práce and in the street of sady Pětatřicátníků. It summarises the data obtained from mapping of outdoor advertising media and from measuring mobility. Based on this data, it evaluates the effectiveness of outdoor advertising media in both areas. It then compares the results with research conducted in the same areas in 2015 and 2016. In conclusion, it proposes recommendations for placing outdoor advertisement in both areas.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Probostova_K20N0097P.pdfPlný text práce8,33 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Probostova_Adela_v.pdfPosudek vedoucího práce124,09 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Probostova_Adela_o.pdfPosudek oponenta práce122,05 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,92 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/52328

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.