Název: Mystery Shopping v oblasti pojišťovnictví
Další názvy: Mystery Shopping in the field of insurance
Autoři: Fidlerová, Eliška
Vedoucí práce/školitel: Sadílek Tomáš, Ing. Ph.D.
Oponent: Eger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
Datum vydání: 2023
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/54152
Klíčová slova: mystery shopping;marketingový výzkum;kvalita služeb pojišťovny
Klíčová slova v dalším jazyce: mystery shopping;marketing research;insurance service quality
Abstrakt: Vysoká úroveň zákaznických služeb je jedním z nejdůležitějších faktorů ovlivňující dlouhodobý a trvalý vztah mezi zákazníkem a firmou. Jedna z metod hodnocení kvality této služby je metoda Mystery Shopping. Ta umožňuje ověřit dodržování standardů kvality služeb a identifikuje příčiny námitek zákazníků a nespokojenost se "slabými stránkami". Cílem diplomové práce je posouzení kvality pojišťovacích služeb společnosti Generali Česká pojišťovna pomocí metody Mystery Shoppping. V teoretické části je zpracován teoretický základ k metodě Mystery Shopping. Praktická část se věnuje aplikaci této metody do marketingového výzkumu společnosti. Na základě výsledků z provedených analýz jsou navržena vhodná doporučení pro společnost Generali Česká pojišťovna.
Abstrakt v dalším jazyce: High-quality customer service is one of the most crucial factors influencing a long-term and lasting relationship between a customer and a company. One of the methods for assessing the quality of this service is the Mystery Shopping method. This method allows us to verify the adherence to service quality standards and identifies the reasons for customer complaints and dissatisfaction with "weak points." The aim of the thesis is to evaluate the quality of insurance services provided by Generali Česká pojišťovna using the Mystery Shopping method. The theoretical part covers the theoretical foundation of the Mystery Shopping method. The practical section focuses on the application of this method to the company's marketing research. Based on the results of the conducted analyses, suitable recommendations are proposed for Generali Česká pojišťovna.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Eliska_Fidlerova.pdfPlný text práce915,29 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Fidlerova_Eliska_V.pdfPosudek vedoucího práce224,21 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Fidlerova_Eliska_o.pdfPosudek oponenta práce128,07 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,3 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/54152

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.