Název: Přístup vysokoškolských vyučujících k umělé inteligenci
Další názvy: The approach of university teachers to artificial intelligence
Autoři: Novák, Milan
Vedoucí práce/školitel: Hirt Tomáš, Mgr. Ph.D.
Oponent: Toušek Ladislav, Mgr. Ph.D.
Datum vydání: 2024
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/55664
Klíčová slova: anomie;covid-19;umělá inteligence;akademický pracovník
Klíčová slova v dalším jazyce: anomie;covid-19;artificial intelligence;academic employee
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá problematikou sociálních změn a jejich dopady na akademické prostředí filozofické fakulty v Plzni. Studie zkoumá koncept anomie a individuální adaptace v univerzitním kontextu s důrazem na vyučování. Pandemie covid-19 a rostoucí význam umělé inteligence jsou považovány za klíčové faktory ovlivňující tuto problematiku. Autor se zaměřuje na adaptaci vyučujících v prostředí, kde se prolínají profesní, sociální a kulturní dynamiky. Výzkum zahrnuje použití kvalitativního přístupu, konkrétně metodu polostrukturovaných rozhovorů s akademickými pracovníky. Cílem je získat hlubší porozumění projevům nových trendů, zejména umělé inteligence, a jejich interakcím s vyučujícími v akademickém prostředí.
Abstrakt v dalším jazyce: The bachelor thesis deals with the issue of social changes and their impact on the academic environment of the Faculty of Philosophy in Pilsen. The study explores the concept of anomie and individual adaptation in a university context with an emphasis on teaching. The covid-19 pandemic and the growing importance of artificial intelligence are seen as key factors influencing this issue. The author focuses on the adaptation of teachers in an environment where professional, social and cultural dynamics are intertwined. The research involves the use of a qualitative approach, namely the method of semi-structured interviews with academic employees. The main goal is to gain a deeper understanding of the manifestations of new trends, especially artificial intelligence, and their interactions with teachers in an academic environment.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KSA)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP-Novak-final.pdfPlný text práce481,52 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Novak_Milan_BP_posudek_vedouci_2024.pdfPosudek vedoucího práce1,25 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Novak_Milan_BP_posudek_oponent_2024.pdfPosudek oponenta práce1,19 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Novak M_obhajoba_2024.pdfPrůběh obhajoby práce239,32 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/55664

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.