Název: Analýza marketingové komunikace vybraného hudebního tělesa
Další názvy: Analysis of the marketing communication of the selected musical group
Autoři: Urbaníková, Julie
Vedoucí práce/školitel: Hommerová Dita, Doc. Ing. Ph.D., MBA
Oponent: Mičík Michal, Ing. Ph.D.
Datum vydání: 2024
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/55946
Klíčová slova: marketing;marketingová komunikace;analýza;hudba
Klíčová slova v dalším jazyce: marketing;marketing communication;analysis;music
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace vybraného hudebního tělesa, konkrétně tedy jihokorejské chlapecké skupiny BTS. Teoretická část představuje tematická východiska, kde jsou popsány potřebné pojmy k tématu bakalářské práce, dále se zabývá historií hudebního žánru K-pop, dosahem tohoto žánru ve světe a konkrétními marketingovými aktivitami K-popu v České republice, nakonec detailněji představuje již zmíněnou skupinu BTS. Praktická část bakalářské práce se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace skupiny BTS, konkrétní příklady jsou rozčleněny podle destinací, ve kterých se daná forma komunikace využívá. Dále v rámci výzkumu je proveden online dotazník, jehož cílem je určit známost skupiny BTS v České republice. Získaná data jsou nadále zanalyzována a vyhodnocena.
Abstrakt v dalším jazyce: This bachelor thesis deals with the analysis of marketing communication of a selected musical group, particularly South Korean boy band BTS. The theoretical part presents the thematic starting points, where all the necessary terms for the main topic of the bachelor thesis are described, it also deals with history of the K-pop music genre, the reach of this genre in the world and specific marketing activities of K-pop in the Czech Republic, and lastly presents the mentioned group BTS in more detail. The practical part of the bachelor thesis focuses on the analysis of marketing communication of the mentioned music group BTS, examples are divided according to the destinations in which the given form of communication is used. Furthermore, as part of the research, an online survey is done with aim to determinate the familiarity of BTS in the Czech Republic. The obtained data is also analyzed and evaluated.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace - Analyza marketingove komunikace vybraneho hudebniho telesa.pdfPlný text práce3,48 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Urbanikova_Julie_v.pdfPosudek vedoucího práce120,94 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_Urbanikova_o.pdfPosudek oponenta práce128,97 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,86 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/55946

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.