Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKunešová Hana, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorPetrák, Dalibor
dc.contributor.refereePrantl David, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2024-6-3
dc.date.accessioned2024-07-12T09:03:21Z-
dc.date.available2023-10-23
dc.date.available2024-07-12T09:03:21Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-4-22
dc.identifier96081
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/55966-
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci vybraných online prodejců potravin - Rohlík a Košík. Hlavním cílem je z pohledu spotřebitele zhodnotit komunikaci prodejců se svými zákazníky. V teoretické části je vysvětlen koncept e-commerce a jsou zde diskutovány výhody a nevýhody online nakupování jak pro spotřebitele, tak pro prodejce. Dále jsou představeny vybrané nástroje marketingové komunikace. V empirické části je provedena analýza marketingové komunikace vybraných online prodejců potravin. V závěru práce je uvedeno zhodnocení výsledků a doporučení pro další praxi. Tato doporučení mohou být užitečná pro online prodejce potravin, kteří se snaží zlepšit komunikaci se svými zákazníky.cs
dc.format82
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectb2c trhcs
dc.subjectdigitální marketingcs
dc.subjecte-commercecs
dc.subjectkošík.czcs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectonline prodej potravincs
dc.subjectrohlík.czcs
dc.titleOnline prodej potravin v ČRcs
dc.title.alternativeOnline food sales in the Czech Republicen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programMarketingové řízení
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis bachelor's thesis focuses on the marketing communication of selected online food retailers - Rohlík and Košík. The main goal is to evaluate the communication of retailers with their customers from the consumer's perspective. The theoretical part explains the concept of e-commerce and discusses the advantages and disadvantages of online shopping for both consumers and sellers. Selected tools of marketing communication are also introduced. In the empirical part, an analysis of the marketing communication of selected online food retailers is carried out. At the end of the thesis, an evaluation of the results and recommendations for further practice are presented. These recommendations may be useful for online food retailers who are trying to improve communication with their customers.en
dc.subject.translatedb2c marketen
dc.subject.translateddigital marketingen
dc.subject.translatede-commerceen
dc.subject.translatedkošík.czen
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatedonline food salesen
dc.subject.translatedrohlík.czen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Petrak Dalibor_BP_Online prodej potravin v CR.pdfPlný text práce4 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Petrak_Dalibor_v.pdfPosudek vedoucího práce127,2 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
dalibor_petrak_o.pdfPosudek oponenta práce190,31 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,74 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/55966

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.