Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorMičík Michal, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorKarásek, Štěpán
dc.contributor.refereeTlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2024-6-6
dc.date.accessioned2024-07-12T09:03:24Z-
dc.date.available2023-10-23
dc.date.available2024-07-12T09:03:24Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-4-22
dc.identifier96308
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/55984-
dc.description.abstractMarketingová komunikace je nedílnou součástí každodenního života, avšak s rostoucím povědomím ve společnosti roste i kritika neetických praktik v reklamě. Tato práce zkoumá sexismus v reklamě a jeho vliv na generaci Z. Teoretická část analyzuje marketingovou komunikaci, segmentaci zákazníků a nekorektnosti v reklamě, s důrazem na sexismus. Praktická část kombinuje kvantitativní a kvalitativní metody pro zkoumání reakcí respondentů generace Z na sexistické prvky v reklamě. Výsledky naznačují, že respondenti projevují negativní postoje k sexismu v reklamě a jsou schopni ho identifikovat a kriticky ohodnotit. Tyto prvky sice přitahují pozornost, ale spíše respondenty odradí od nákupu daného produktu.cs
dc.format81 s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectnekorektnostics
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectsexismuscs
dc.subjectrasismuscs
dc.titleNekorektnosti v marketingové komunikacics
dc.title.alternativeIncorrectness in Marketing Communicationen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programMarketingové řízení
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedMarketing communication is an integral part of everyday life, but as awareness grows in society, so does criticism of unethical practices in advertising. This paper explores sexism in advertising and its effect on Generation Z. The theoretical part analyses marketing communication, customer segmentation and unfairness in advertising, with an emphasis on sexism. The practical part combines quantitative and qualitative methods to examine the reactions of Generation Z respondents to sexist elements in advertising. The results suggest that respondents display negative attitudes towards sexism in advertising and can identify and critically evaluate it. While these elements attract attention, they are more likely to discourage the purchase of the product.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedincorrectnessen
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedsexismen
dc.subject.translatedracismen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP Stepan Karasek.pdfPlný text práce4,45 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_Karasek_v.pdfPosudek vedoucího práce127,12 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
KMO_oponent_BP_23_24_Karasek_Stepan.pdfPosudek oponenta práce124,42 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,43 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/55984

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.