Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPetrtyl, Jan
dc.contributor.authorChottová, Vendula
dc.contributor.refereeTlučhoř, Jan
dc.date.accepted2013-06-14
dc.date.accessioned2014-02-06T12:33:51Z
dc.date.available2012-10-31cs
dc.date.available2014-02-06T12:33:51Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-05-03
dc.identifier53150
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/7718
dc.description.abstractPředložená práce je zaměřena na zhodnocení úrovně kvality služeb poskytovaných vlakovými dopravci na trati Praha ? Ostrava. Práce obsahuje tři hlavní části. V první části je vypracován teoretický úvod do problematiky marketingu služeb, následuje představení společností České dráhy, a.s., RegioJet a.s. a LEO Express a.s. a poslední část je věnována terénnímu výzkumu ve vlacích vybraných společností. Na základě výsledků provedeného výzkumu autorka diskutuje závěry a předkládá návrhy možných zlepšení v oblasti služeb poskytovaných dopravci.cs
dc.format71 s., 4 s. Přílohcs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=53150-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketing služebcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectČeské dráhycs
dc.subjectRegioJetcs
dc.subjectLEO Expresscs
dc.subjectmystery shoppingcs
dc.titleVlaková osobní přeprava na trase Praha-Ostrava z pohledu marketingucs
dc.title.alternativeRailway passenger traffic on the route from Praha to Ostrava from the perspective of marketingen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe submitted bachelor thesis is focused on the evaluation of the level of quality of services provided by train operators on the route from Prague to Ostrava. It consists of three main parts. The first part provides the theoretical introduction to the topic of marketing services, then the introduction of the Czech Railways, the RegioJet and the LEO Express follow and the last section is devoted to field research in trains of selected companies. Based on the research results author makes suggestions for possible improvements in the services provided by the carrier.en
dc.subject.translatedmarketing of servicesen
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedCzech railwaysen
dc.subject.translatedRegioJeten
dc.subject.translatedLEO Expressen
dc.subject.translatedmystery shoppingen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Chottova_Vendula_2013.pdfPlný text práce1,93 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Chottova _v.pdfPosudek vedoucího práce998,65 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Chottova_O.pdfPosudek oponenta práce736,69 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Chottova_P.jpgPrůběh obhajoby práce383,58 kBJPEGNáhled
Zobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/7718

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.