Název: | Nutriční poradenství v podmínkách základní školy |
Další názvy: | Nutritional counseling in conditions of primary school |
Autoři: | Křížová, Petra |
Vedoucí práce/školitel: | Svoboda, Michal |
Oponent: | Koptíková, Jana |
Datum vydání: | 2014 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/12057 |
Klíčová slova: | nutriční poradenství;nutriční poradce;výživové problémy |
Klíčová slova v dalším jazyce: | nutritional counseling;nutritional counsellor;nutritional issues |
Abstrakt: | Hlavním cílem diplomové práce je upozornit na problematiku nutričního poradenství v podmínkách základních škol. Dílčím cílem je shromáždit základní informace, názory a představy jak řešit nutriční problémy u žáků na základních školách. Teoretické část práce je věnována historii, vymezení pojmu nutričního poradenství a roli nutričního poradce působícího v oblasti pomoci a vzdělávání žáků na základních školách. Na tuto část přímo navazují kapitoly, které jsou věnovány legislativnímu vymezení nutričního poradenství v podmínkách základních škol. V praktické části práce jsou vyhodnoceny dotazníky z anonymního dotazníkového šetření, kterého se účastnili pedagogové základních škol, čímž byla zhodnocena problematika nutriční podpory. |
Abstrakt v dalším jazyce: | The main aim of thesis is to draw attention to the issue of the nutritional counseling within the conditions of primary schools. The sectional aim is to gather basic information, opinions and ideas how to solve nutritional issues of students in primary schools. The theoretical part of the thesis is devoted to the history, the definition of the nutritional counseling and the role of the nutritional counsellor operating within the field of help and education to students in primary schools. This part is followed by chapters which are devoted to the legislative framework of nutritional counseling within the conditions of primary schools. In the practical part of the thesis, questionaries from anonymous survey, in which teachers of primary schools participated, are evaluated thereby the issue of the nutritional support was evaluated. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KPS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP_Petra_Krizova.pdf | Plný text práce | 449,27 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Krizova - vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 380,31 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Krizova - oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 339,04 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Krizova - prubeh obhajob.pdf | Průběh obhajoby práce | 100,31 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/12057
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.