Název: | Syndrom vyhoření učitelek MŠ jako jeden z faktorů neurotičnosti předškolních dětí |
Další názvy: | Burnout syndrome of kindergarden teachers |
Autoři: | Kopecká, Michaela |
Vedoucí práce/školitel: | Miňhová, Jana |
Oponent: | Szachtová, Alena |
Datum vydání: | 2014 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/12919 |
Klíčová slova: | syndrom vyhoření;sebehodnocení;učitelky v mateřské školce |
Klíčová slova v dalším jazyce: | burnout syndrome;self-assessment;kindergarden teachers |
Abstrakt: | Tématem práce je syndrom vyhoření u učitelek mateřských škol. Teoretická část se zabývá charakteristikou syndromu vyhoření, jeho projevy, příčinami a prevencí. Praktická část obsahuje přehledovou studii na podobné téma a vlastní výzkum, jehož cílem bylo zjistit míru syndromu vyhoření u učitelek tří mateřských škol v PLzni a vliv jejich sebehodnocení na výskyt tohoto syndromu. |
Abstrakt v dalším jazyce: | The subject of this work is burnout syndrome of kindergarden teachers.Theoretical part is divided into six chapters, which contains burnout syndrome characteristics, symptoms and causes.Research part contains burnout syndrome research compendium and my own research. The aim of the research was to find out, how much are kindergarden teachers from three Pilsen kindergadens affected by burnout syndrome and find out the influence of their self-assessment to level of this syndrome. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BP Michaela Kopecka.pdf | Plný text práce | 620,36 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Kopecka - vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 351,11 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Kopecka - oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 282,54 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Kopecka - prubeh obhajob.pdf | Průběh obhajoby práce | 113,36 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/12919
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.