Title: Aktivní řízení pracovního výkonu jako nástroj hodnocení <br>a zvyšování motivace zaměstnanců v průmyslovém podniku
Other Titles: Active performance management as a tool to evaluate and improve the motivation of employees in industry
Authors: Říhová, Adéla
Advisor: Horejc, Jan
Referee: Bureš, Marek
Issue Date: 2015
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/20331
Keywords: řízení pracovního výkonu;výkon;motivace;hodnocení
Keywords in different language: performance management;job performance;motivation;evaluation
Abstract: Tématem bakalářské práce je aktivní řízení pracovního výkonu zaměstnanců. První část bakalářské práce obsahuje základy teorie řízení pracovního výkonu včetně nástrojů a jednotlivých metod řízení výkonu. Ve druhé části je pak popsán způsob řízení pracovního výkonu ve vybraném průmyslovém podniku. Součástí mé bakalářské práce jsou také konkrétní návrhy, které by umožnily zlepšení a zefektivnění aktivního řízení pracovního výkonu v této společnosti.
Abstract in different language: The theme of my bachelor thesis is active performance management. The first part covers the basics of the theory of performance management, including tools and various methods of performance management. The process of performance management in a selected industrial enterprise is described in the second part. Concrete proposals, which would allow improvement and streamlining of the active performance management in the company, are part of my bachelor thesis as well.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bakalářská práce (KPV)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bakalarska prace_Rihova Adela.pdfPlný text práce1,81 MBAdobe PDFView/Open
vedouci-hodnoceni_BP_Rihova.PDFPosudek vedoucího práce1,93 MBAdobe PDFView/Open
oponent-posudek_BP_Rihova.PDFPosudek oponenta práce2,26 MBAdobe PDFView/Open
obhajoba-obhajoba_BP_Rihova.PDFPrůběh obhajoby práce1,1 MBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/20331

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.