Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorJakubíková Dagmar, Doc. Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorKocáb, Milan
dc.contributor.refereeMičík Michal, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2021-9-7
dc.date.accessioned2021-09-13T22:18:23Z-
dc.date.available2021-6-8
dc.date.available2021-09-13T22:18:23Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-8-23
dc.identifier88060
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/45370
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá vnímáním in-store marketingu u obyvatel Česka a Finska a využitím POP prostředků ve vybraných obchodních centrech v Česku a ve Finsku. V úvodu této práce je zpracována teoretická rešerše popisující oblasti marketingu a marketingová komunikace. Dále je představena kapitola o in-store komunikaci a marketingovém výzkumu. V praktické části je pomocí dotazníkového šetření zkoumáno, jakým způsobem je in-store marketing vnímán v Česku a ve Finsku. Druhý výzkum je proveden ve vybraných obchodních centrech, ve kterých jsou zmapovány jednotlivé POP prostředky. Práce je zakončena výsledky výzkumu a doporučeními pro manažery vybraných obchodních center v Česku a ve Finsku.cs
dc.format101 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectin-store marketingcs
dc.subjectnákupní prostředícs
dc.subjectobchodní centracs
dc.subjectpop prostředkycs
dc.titleKomparace využívání in-store marketingu v Česku a Finskucs
dc.title.alternativeComparison of the Use of In-store Marketing in Czechia and Finlanden
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis deals with the perception of in-store marketing among the inhabitants of Czechia and Finland and the use of POP media in selected shopping centers in Czechia and Finland. The introduction of this work is a theoretical search describing the areas of marketing and marketing communication. Furthermore, the chapter on in-store communication and marketing research is presented. In the practical part, a questionnaire survey examines how in-store marketing is perceived in Czechia and Finland. The second research is carried out in selected shopping centers, in which individual POP media are mapped. The work ends with the results of research and recommendations for managers of selected shopping centers in Czechia and Finland.en
dc.subject.translatedin-store marketingen
dc.subject.translatedshopping environmenten
dc.subject.translatedthe shopping centersen
dc.subject.translatedpop mediaen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP Kocab.pdfPlný text práce2,56 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kocab_Milan_v_z.pdfPosudek vedoucího práce127,53 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kocab_Milan_o_z.pdfPosudek oponenta práce227,4 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kocab_Milan_p.pdfPrůběh obhajoby práce67,9 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/45370

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.