Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorVávra Zdeněk, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorKubelková, Viktorie
dc.contributor.refereeHeitz Gisela, M.A.
dc.date.accepted2017-5-31
dc.date.accessioned2022-02-07T14:25:01Z-
dc.date.available2016-6-2
dc.date.available2022-02-07T14:25:01Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-4-28
dc.identifier73195
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/46796-
dc.description.abstractBakalářská práce je určena potencionálním německým investorům se zájem o působení na českém trhu. Práce má dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část se věnuje mimo jiné tématům jako zákaznické chování, podpora prodeje, marketingové mixy, historie československého maloobchodu, lokalizační faktory, globalizace a charakteristika českého zákazníka. Na závěr teoretické části autorka uvádí průzkum nákupních zvyklostí českých zákazníků společnosti KPMG z roku 2016. V praktické části autorka prezentuje své dotazníkové šetření, které proběhlo na začátku roku 2017 a porovnává jej s teoretickými poznatky z první části práce.Na závěr autorka ustanovuje osmero zásad pro německé firmy vstupující na český trh.cs
dc.format49 s. (62 313 znaků)
dc.language.isode
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=73195-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmaloobchodcs
dc.subjectzákaznické chovánícs
dc.subjectpodpora prodejecs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectglobalizacecs
dc.subjectlokalizační faktorycs
dc.subjectprůzkumcs
dc.subjectinvestořics
dc.titleZákaznické chování v českém maloobchodu - zásady pro německé firmy vstupující na český trhcs
dc.title.alternativeCustomer behavior in the czech retail trade - principles for german companies entering the czech marketen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofická
dc.thesis.degree-programFilologie
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis is intended for potential German investors interested in joining the Czech market. The thesis has two parts theoretical and practical one. The theoretical part deals with topics such as customer behavior, sales promotion, marketing mixes, history of Czechoslovak retail, localization factors, globalization and Characteristics of the Czech customer. At the end of the theoretical part the author presents a survey of the shopping habits of Czech customers released by KPMG Company in 2016. In the practical part, the author presents her questionnaire survey, from the beginning of 2017 and compares it with the theoretical knowledge from the first part of the thesis. In conclusion, the author estabilishes eight principles for German companies entering the Czech market.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedretailen
dc.subject.translatedcustomer behavioren
dc.subject.translatedsales promotionen
dc.subject.translatedadvertisingen
dc.subject.translatedcustomeren
dc.subject.translatedglobalizationen
dc.subject.translatedlocalization factorsen
dc.subject.translatedsurveyen
dc.subject.translatedinvestorsen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KGS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Viktorie Kubelkova - bakalarska prace.pdfPlný text práce741,31 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_Kubelkova_vedouci_ZV.pdfPosudek vedoucího práce1,43 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Posudek_Kubelkova_Gisela Heitz.pdfPosudek oponenta práce30,09 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
kubelkova.pdfPrůběh obhajoby práce246,85 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/46796

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.