Title: Marketing v Esports
Other Titles: Marketing in Esports
Authors: Bořík, Tomáš
Advisor: Mičík Michal, Ing. Ph.D.
Referee: Eger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
Issue Date: 2021
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/47466
Keywords: marketing;esports;hraní;kompetitivní hraní;hry;technologie;marketing v esports
Keywords in different language: esports;marketing;games;marketing in sports;marketing in esports;competitive gaming;technology
Abstract: Tato práce se věnuje esports a využití marketingu v esports. V teoretické části lze nalézt informace týkající se obecného marketingu, marketingového mixu, marketingu ve sportu, problematiky esports a potenciálu z marketingového hlediska. Praktická část předkládá doporučení na základě dotazníku a teoretické části.
Abstract in different language: This thesis is focused mainly on esports and marketing in esports and its overall potential. The theoretical part covers theory of general marketing, marketing mix, marketing in sports, esports branch and marketing potential of esports. The practical part lists improvements based on the conducted research and theoretical part.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BP_final_2021_Borik_pdfa.pdfPlný text práce924,82 kBAdobe PDFView/Open
Borik_Tomas_v.pdfPosudek vedoucího práce233,89 kBAdobe PDFView/Open
Borik_Tomas_o.pdfPosudek oponenta práce123,05 kBAdobe PDFView/Open
Borik_ob.pdfPrůběh obhajoby práce32,31 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/47466

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.