Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Mičík Michal, Ing. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Bořík, Tomáš | |
dc.contributor.referee | Eger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc. | |
dc.date.accepted | 2021-6-15 | |
dc.date.accessioned | 2022-04-18T22:10:52Z | - |
dc.date.available | 2020-8-25 | |
dc.date.available | 2022-04-18T22:10:52Z | - |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-5-10 | |
dc.identifier | 86276 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/47466 | - |
dc.description.abstract | Tato práce se věnuje esports a využití marketingu v esports. V teoretické části lze nalézt informace týkající se obecného marketingu, marketingového mixu, marketingu ve sportu, problematiky esports a potenciálu z marketingového hlediska. Praktická část předkládá doporučení na základě dotazníku a teoretické části. | cs |
dc.format | 55 s. (81 621 znaků) | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=86276 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | marketing | cs |
dc.subject | esports | cs |
dc.subject | hraní | cs |
dc.subject | kompetitivní hraní | cs |
dc.subject | hry | cs |
dc.subject | technologie | cs |
dc.subject | marketing v esports | cs |
dc.title | Marketing v Esports | cs |
dc.title.alternative | Marketing in Esports | en |
dc.type | bakalářská práce | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická | |
dc.thesis.degree-program | Ekonomika a management | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | This thesis is focused mainly on esports and marketing in esports and its overall potential. The theoretical part covers theory of general marketing, marketing mix, marketing in sports, esports branch and marketing potential of esports. The practical part lists improvements based on the conducted research and theoretical part. | en |
dc.subject.translated | esports | en |
dc.subject.translated | marketing | en |
dc.subject.translated | games | en |
dc.subject.translated | marketing in sports | en |
dc.subject.translated | marketing in esports | en |
dc.subject.translated | competitive gaming | en |
dc.subject.translated | technology | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BP_final_2021_Borik_pdfa.pdf | Plný text práce | 924,82 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Borik_Tomas_v.pdf | Posudek vedoucího práce | 233,89 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Borik_Tomas_o.pdf | Posudek oponenta práce | 123,05 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Borik_ob.pdf | Průběh obhajoby práce | 32,31 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/47466
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.