Název: Marketing v Esports
Další názvy: Marketing in Esports
Autoři: Bořík, Tomáš
Vedoucí práce/školitel: Mičík Michal, Ing. Ph.D.
Oponent: Eger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
Datum vydání: 2021
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/47466
Klíčová slova: marketing;esports;hraní;kompetitivní hraní;hry;technologie;marketing v esports
Klíčová slova v dalším jazyce: esports;marketing;games;marketing in sports;marketing in esports;competitive gaming;technology
Abstrakt: Tato práce se věnuje esports a využití marketingu v esports. V teoretické části lze nalézt informace týkající se obecného marketingu, marketingového mixu, marketingu ve sportu, problematiky esports a potenciálu z marketingového hlediska. Praktická část předkládá doporučení na základě dotazníku a teoretické části.
Abstrakt v dalším jazyce: This thesis is focused mainly on esports and marketing in esports and its overall potential. The theoretical part covers theory of general marketing, marketing mix, marketing in sports, esports branch and marketing potential of esports. The practical part lists improvements based on the conducted research and theoretical part.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_final_2021_Borik_pdfa.pdfPlný text práce924,82 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Borik_Tomas_v.pdfPosudek vedoucího práce233,89 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Borik_Tomas_o.pdfPosudek oponenta práce123,05 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Borik_ob.pdfPrůběh obhajoby práce32,31 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47466

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.