Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorVávra Zdeněk, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorPešková, Zuzana
dc.contributor.refereeJeřábek Martin, PhDr. Dipl. - Pol. Ph.D.
dc.date.accepted2022-6-2
dc.date.accessioned2022-06-20T10:18:00Z-
dc.date.available2020-8-15
dc.date.available2022-06-20T10:18:00Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-4-30
dc.identifier87795
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/47802-
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá fenoménem komunikačních kanálů pro úspěšnou komunikaci na veletrzích a srovnává vybrané veletrhy z českého a bavorského prostředí. V první části práce se autorka zabývá podstatou veletrhů, jejich členěním a veletržními subjekty. Následně jsou představeny rozdíly online a offline komunikace, kulturní rozdíly během německo-české komunikace a také stále rozšířenější virtuální veletrhy a jejich platformy. Nedílnou součástí je detailní popis vhodného provedení rozhovoru ze strany prodejce během veletrhu. Práce také předává praktické zkušenosti oslovených vystavovatelů a v samotném závěru srovnává vybrané české a bavorské veletrhy z různých hledisek.cs
dc.format91 s. (168 113 znaků)
dc.language.isode
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectveletrhcs
dc.subjectkomunikacecs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectprodejní rozhovorcs
dc.subjectvirtuální veletrhcs
dc.subjectprezentace produktucs
dc.subjectčesko-německé odlišnostics
dc.subjectbavorskocs
dc.subjectčeskocs
dc.subjectřeč tělacs
dc.subjectorganizace auma e. v.cs
dc.titleKommunikationskanäle für eine erfolgreiche Messekommunikation - Komparation der ausgewählten Messen in Tschechien und Bayerncs
dc.title.alternativeCommunication methods for successful trade fair communication, in comparison to trade fairs in the Czech Republic and in Bavariaen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofická
dc.thesis.degree-programCizí jazyky pro komerční praxi
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis deals with the phenomenon of communication methods for successful trade fair communication and compares selected trade fairs from the Czech and Bavarian environment. The author concerns with the essence of trade fairs, their classification and with trade fair subjects. Subsequently are presented the differences between online and offline communication, cultural differences during German-Czech communication as well as the increasingly widespread virtual trade fairs and their platforms. An integral part of the thesis is a very detailed description of appropriate execution of the interview by a salesperson during the trade fair. The thesis also conveys practical experiences of interviewed exhibitors and in conclusion compares Czech and Bavarian trade fairs from different perspectives.en
dc.subject.translatedtrade fairen
dc.subject.translatedcommunicationen
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedsales interviewen
dc.subject.translatedvirtual trade fairen
dc.subject.translatedpresentation of a producten
dc.subject.translatedczech-german differencesen
dc.subject.translatedbavariaen
dc.subject.translatedczech republicen
dc.subject.translatedbody languageen
dc.subject.translatedorganisation auma e. v.en
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KGS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP Zuzana Peskova.pdfPlný text práce2,4 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_Peskova_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce214,08 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent Bc prace Z Peskova 2022.docxPosudek oponenta práce24,84 kBMicrosoft Word XMLZobrazit/otevřít
CCF_000311.pdfPrůběh obhajoby práce332,42 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47802

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.