Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKunešová Hana, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorBešta, Tomáš
dc.contributor.refereeCimler Petr, Doc. Ing. CSc.
dc.date.accepted2022-6-14
dc.date.accessioned2022-06-20T10:18:34Z-
dc.date.available2021-10-25
dc.date.available2022-06-20T10:18:34Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-4-25
dc.identifier89253
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/47921-
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci vybraných obchodů s online prodejem. Cílem práce je zhodnotit marketingovou komunikaci společnosti Datart a dle získaných poznatků případně navrhnout vhodná doporučení pro další praxi v oblasti marketingové komunikace. Práce je rozdělena na teoretickou část a praktickou část. V teoretické části autor definuje marketingovou komunikaci a jednotlivé nástroje komunikačního mixu. Praktická část analyzuje marketingovou komunikaci společnosti Datart a následně porovnává využívání vybraných nástrojů marketingové komunikace s nástroji významného konkurenta, kterým je společnost Electro World. V závěru práce jsou identifikované nevyužité příležitosti a vhodná doporučení.cs
dc.format55 s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=89253-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjecte-shopcs
dc.subjectdatartcs
dc.subjectelectro worldcs
dc.titleMarketingová komunikace vybraných obchodů s online prodejemcs
dc.title.alternativeMarketing communication of selected stores with online salesen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis focuses on the marketing communication of selected stores with online sales. The aim of the thesis is to evaluate the marketing communication of Datart and, according to the obtained knowledge, to propose suitable recommendations for further practice in the field of marketing communication. The thesis is divided into a theoretical part and a practical part. In the theoretical part, the author defines marketing communication and individual tools of the communication mix. The practical part analyses the marketing communication of Datart and then compares the use of selected marketing communication tools with those of a major competitor, which is Electro World. The thesis concludes by identifying untapped opportunities and appropriate recommendations.en
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatedcommunication mixen
dc.subject.translatede-shopen
dc.subject.translateddatarten
dc.subject.translatedelectro worlden
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Kvalifikacni prace - Besta.pdfPlný text práce2,14 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Besta_Tomas_v.pdfPosudek vedoucího práce131,53 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Besta_Tomas_o.pdfPosudek oponenta práce159,65 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce31,45 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47921

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.