Název: Marketingová komunikace vybraných obchodů s online prodejem
Další názvy: Marketing communication of selected stores with online sales
Autoři: Bešta, Tomáš
Vedoucí práce/školitel: Kunešová Hana, Ing. Ph.D.
Oponent: Cimler Petr, Doc. Ing. CSc.
Datum vydání: 2022
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/47921
Klíčová slova: marketingová komunikace;komunikační mix;e-shop;datart;electro world
Klíčová slova v dalším jazyce: marketing communication;communication mix;e-shop;datart;electro world
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci vybraných obchodů s online prodejem. Cílem práce je zhodnotit marketingovou komunikaci společnosti Datart a dle získaných poznatků případně navrhnout vhodná doporučení pro další praxi v oblasti marketingové komunikace. Práce je rozdělena na teoretickou část a praktickou část. V teoretické části autor definuje marketingovou komunikaci a jednotlivé nástroje komunikačního mixu. Praktická část analyzuje marketingovou komunikaci společnosti Datart a následně porovnává využívání vybraných nástrojů marketingové komunikace s nástroji významného konkurenta, kterým je společnost Electro World. V závěru práce jsou identifikované nevyužité příležitosti a vhodná doporučení.
Abstrakt v dalším jazyce: This bachelor thesis focuses on the marketing communication of selected stores with online sales. The aim of the thesis is to evaluate the marketing communication of Datart and, according to the obtained knowledge, to propose suitable recommendations for further practice in the field of marketing communication. The thesis is divided into a theoretical part and a practical part. In the theoretical part, the author defines marketing communication and individual tools of the communication mix. The practical part analyses the marketing communication of Datart and then compares the use of selected marketing communication tools with those of a major competitor, which is Electro World. The thesis concludes by identifying untapped opportunities and appropriate recommendations.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Kvalifikacni prace - Besta.pdfPlný text práce2,14 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Besta_Tomas_v.pdfPosudek vedoucího práce131,53 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Besta_Tomas_o.pdfPosudek oponenta práce159,65 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce31,45 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47921

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.