Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorEger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
dc.contributor.authorKrejčová, Zdeňka
dc.contributor.refereeOvesleová Hana, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2022-6-1
dc.date.accessioned2022-06-20T10:22:54Z-
dc.date.available2021-10-25
dc.date.available2022-06-20T10:22:54Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-4-25
dc.identifier89830
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/48520-
dc.description.abstractTématem této diplomové práce je Výzkum reklamy na LinkedIn se zaměření na nabídku práce. Cílem této práce je porovnat mezi nejatraktivnějšími bankovními společnostmi pracovní inzeráty, které tyto bankovní společnosti zveřejňují na sociální síti LinkedIn. První část práce obsahuje teoretické vymezení marketingu na internetu, zejména pak personálního marketingu a současných trendů v získávání nových pracovníků. V další části práce jsou stručně představena sociální média, na které navazuje charakteristika sociálních sítí. Na základě výsledků obsahové a statistické korespondenční analýzy, zkoumá autorka práce odlišnosti ve zveřejněných inzerátech jednotlivých bankovních společností. V poslední části práce jsou na základě analýzy navržena doporučení pro aplikaci personálního marketingu na sociální síti LinkedIn v bankovním sektoru.cs
dc.format115 s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectsociální síť linkedincs
dc.subjectpracovní inzerátcs
dc.subjectbankovní společnostics
dc.titleVýzkum reklamy na LinkedIn se zaměřením na nabídku prácecs
dc.title.alternativeAdvertising research on LinkedIn with a focus on job offersen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe topic of this master´s thesis is Advertising research on LinkedIn with a focus on the job offer. The main objective of this work is to compare the most attractive job offers across bank companies published on the social network LinkedIn. The first part of this thesis contains a theoretical definition of marketing on the Internet, personnel marketing and current trends in recruiting new employees. In the next part of this thesis is introduced social media and social networks. Based on the results of content and correspondence analysis, the author examines the differences in the published job offers of individual bank companies. In the last part of this thesis is based on the analysis of proposed recommendations for the application of personnel marketing on the social network LinkedIn in the bank sector.en
dc.subject.translatedlinkedin social networken
dc.subject.translatedjob advertisementen
dc.subject.translatedjob offeren
dc.subject.translatedbank companiesen
Appears in Collections:Diplomové práce / Theses (KMO)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DP_Krejcova_2022.pdfPlný text práce5,48 MBAdobe PDFView/Open
Krejcova_Zdenka_v.pdfPosudek vedoucího práce126,64 kBAdobe PDFView/Open
Krejcova_Zdenka_o.pdfPosudek oponenta práce223,94 kBAdobe PDFView/Open
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce31,42 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/48520

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.